Gå til innhold

Hipp hipp hurra for dette vakre landet vårt!

Anbefalte innlegg

Hei, Helene.

"Fagert er landet" ble skrevet i 1907 av sogneprest

Anders Hovden, og hans lovprisning av dette landet er sterk, - akkurat som din !

Han nøyde seg med et verbalt uttrykk, mens du i tillegg risikerer liv og lemmer ... .

Jeg beundrer ditt mot, men er noe reservert når det gjelder din dumdristighet :)

Men, - det ble et fabelaktig fint bilde, og symbolikken kunne neppe ha vært uttrykt bedre, - i høyeste grad imponerende ! :)

M v h Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Helene.

"Fagert er landet" ble skrevet i 1907 av sogneprest

Anders Hovden, og hans lovprisning av dette landet er sterk, - akkurat som din !

Han nøyde seg med et verbalt uttrykk, mens du i tillegg risikerer liv og lemmer ... .

Jeg beundrer ditt mot, men er noe reservert når det gjelder din dumdristighet :)

Men, - det ble et fabelaktig fint bilde, og symbolikken kunne neppe ha vært uttrykt bedre, - i høyeste grad imponerende ! :)

M v h Albert.

Hei Albert!

Jeg har ikke hørt at noen noensinne har ramlet ned fra denne steinen, men gjør du det, så er du ferdig! Tusen takk for veldig fin kommentar! :) jeg er en naturnyter, skal ikke nekte for det, det har jeg vært siden jeg var en liten jentunge. ;)

Lenke til kommentar

Et supert bilde av en supervakker natur og en superspenstig dame. Jeg vet ikke om jeg hadde turt å gått ut på den spesielle stenen som ser ut til å rase ut når tid som helst. Bildet har noen nydelige farger, god skarphet og en fin beskjæring.

Mvh Torbjørn

Hei Torbjørn! Den er litt spesiell denne steinen ja, og ganske skummel. Kjekt du likte bildet, det blir jo litt spesielt når man sjøl er med på bildet....trives best bak kameraet. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...