Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hei, Helene. "Fagert er landet" ble skrevet i 1907 av sogneprest Anders Hovden, og hans lovprisning av dette landet er sterk, - akkurat som din ! Han nøyde seg med et verbalt uttrykk, mens du i tillegg risikerer liv og lemmer ... . Jeg beundrer ditt mot, men er noe reservert når det gjelder din dumdristighet Men, - det ble et fabelaktig fint bilde, og symbolikken kunne neppe ha vært uttrykt bedre, - i høyeste grad imponerende ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Et supert bilde av en supervakker natur og en superspenstig dame. Jeg vet ikke om jeg hadde turt å gått ut på den spesielle stenen som ser ut til å rase ut når tid som helst. Bildet har noen nydelige farger, god skarphet og en fin beskjæring. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Stæn tøft Knallbilde Fole kjekt du likte det Kjell Stian! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Hei, Helene. "Fagert er landet" ble skrevet i 1907 av sogneprest Anders Hovden, og hans lovprisning av dette landet er sterk, - akkurat som din ! Han nøyde seg med et verbalt uttrykk, mens du i tillegg risikerer liv og lemmer ... . Jeg beundrer ditt mot, men er noe reservert når det gjelder din dumdristighet Men, - det ble et fabelaktig fint bilde, og symbolikken kunne neppe ha vært uttrykt bedre, - i høyeste grad imponerende ! M v h Albert. Hei Albert! Jeg har ikke hørt at noen noensinne har ramlet ned fra denne steinen, men gjør du det, så er du ferdig! Tusen takk for veldig fin kommentar! jeg er en naturnyter, skal ikke nekte for det, det har jeg vært siden jeg var en liten jentunge. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Et supert bilde av en supervakker natur og en superspenstig dame. Jeg vet ikke om jeg hadde turt å gått ut på den spesielle stenen som ser ut til å rase ut når tid som helst. Bildet har noen nydelige farger, god skarphet og en fin beskjæring. Mvh Torbjørn Hei Torbjørn! Den er litt spesiell denne steinen ja, og ganske skummel. Kjekt du likte bildet, det blir jo litt spesielt når man sjøl er med på bildet....trives best bak kameraet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Stilig utført! Usikker på om jeg hadde listet meg ut på den steinen. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Stilig utført! Usikker på om jeg hadde listet meg ut på den steinen. Heisann! Tusen takk for flott tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg