Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hipp hipp hurra for dette vakre landet vårt! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Det ble ett kjempefint utsiktsbilde dette Helene. Flott med solstrålene. Like vel så er ikke dette ett behagelig syn for en stakkar med høydeskrekk Du er meget modig ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Det ble ett kjempefint utsiktsbilde dette Helene. Flott med solstrålene. Like vel så er ikke dette ett behagelig syn for en stakkar med høydeskrekk Du er meget modig ! Mvh. Rolf Jeg er ikke så glad i høyder jeg heller, men av og til må man utfordre seg selv litt! Takk for hyggelig kommentar Rolf! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Ups, Dette så skikkelig skummelt ut. Bra bilde med fint (mot)lys. 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Et vakkert stemningsbilde som appellerer til turmennesket i en selv. Lysmesteren jobber for fullt der ute. Praktfullt! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Ups, Dette så skikkelig skummelt ut. Bra bilde med fint (mot)lys. Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Et vakkert stemningsbilde som appellerer til turmennesket i en selv. Lysmesteren jobber for fullt der ute. Praktfullt! Ja, dette er en fin liten tur. Flott å ta på kvelden når sola er på veg ned. Fantastisk flott lys her ofte, ikke uten grunn at kunstneren Ørnulf Opdahl har bosatt seg på denne øya utenfor Ålesund. En kan faktisk kjøre fra Ålesund og hit ut via tre lange undersjøiske tuneller. Tusen takk for kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Hurra! Yahoooo! Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Fin 17.mai hyllest. Velkomponert, fint lys. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Fin 17.mai hyllest. Velkomponert, fint lys.[/quot Å ta seg en tur på fjellet på 17.mai er nok kanskje mer vanlig enn vi tror dette bildet er riktignok ikke tatt i dag, så i dag var jeg presset inn i bunaden... Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Denne går rett hjem i Lonely Planet's neste utgave om Norge som reisemål! Fy flate så flott!!! mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Denne går rett hjem i Lonely Planet's neste utgave om Norge som reisemål! Fy flate så flott!!! mvh Jan Tusen takk Jan! Det var da ekstremt hyggelig sagt av deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Kjempeflott utsikts/landskapsbilde med modig fotomodell flott plassert i bildet .Fint lys fine farger og fin komp. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Kjempeflott utsikts/landskapsbilde med modig fotomodell flott plassert i bildet .Fint lys fine farger og fin komp. Mvh Alec Hei Alec! Pussig at ingen har reagert på streken av en molo som går ut i hjørnet, eller at jeg burde tatt et bittelite kutt i toppen... Tusen takk for veldig positiv og flott kommentar! Håper du hadde en fin 17.mai. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ser du feiret dagen og friheten og i Guds vakre natur ! Flott bilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Et meget vakkert fotografi du presenterer her, synes det utstråler frihet og storslått natur, fin positur, nydelig lys og farger, komposisjon og skarphet sitter, og jeg vil gi deg "plusspoeng" for mot...jeg hadde aldri stilt meg der...(høydeskrekk) :-) well done! mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Ser du feiret dagen og friheten og i Guds vakre natur ! Flott bilde. Vennlig hilsen Ragnar Dagen feiret jeg i trang bunad som så mange andre.. Dette bildet er noen dager gammelt, men jeg syntes det passet på 17 mai som en hyllest til landet vårt og friheten Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Et meget vakkert fotografi du presenterer her, synes det utstråler frihet og storslått natur, fin positur, nydelig lys og farger, komposisjon og skarphet sitter, og jeg vil gi deg "plusspoeng" for mot...jeg hadde aldri stilt meg der...(høydeskrekk) :-) well done! mvh Ulv Tusen takk Ulv! Veldig hyggelig sagt av deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg