Gå til innhold

Ny musematte...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nok en av de som vil anbefal deg å kjøpe fUnc. Den er iallfall den beste på de fleste optiske mus.

Det eneste jeg kan si om Everglide, er at den kan jeg nok garantere at vil virke på din mus. Det jeg ikke liker med everglide er at den er så vanvittig hardplast. Den blir også slitt i bruk. Sånn skikkelig slitt altså. Plutselig tar ikke mus'en nedi på midten f.eks. Og dette problemet har nok ikke fUnc. fUnc er også tosidig, og man kan velge hvilket undelag man vil ha, ved å vende musmatten.

Ellers har jeg selv en Icemat black. Denne er jeg godt fornøyd med, men den kan ikke du bruke. Den krever ganske nøyaktig mus for å kunne fungere. Da må man nok ha IE 3.0, eller MX serien til Logitech.

-Chief-

Lenke til kommentar

Kjøp deg en allsop til 75 kr på digital impuls eller 100 kr på komplett i oslo =)

denne er av polyester eller.no som gjør den veldig glatt (eneste minus er at den er litt liten et hakk mindre en func1030)

tipper du hadde blitt fornøyd

Lenke til kommentar

fUnc er skam bra ja, men litt pricey(ca 300kr)...

Noe som og er bra viss du ikke vill bruke så mye penger er en helt vanlig dell matte(25kr)

Men anbefaler fUnc 1030, den er bare skam bra. Et annet bra tips er å teipe under musen. Funker akkurat like godt som mouse skatez.

Lenke til kommentar
Syns egentlig alle plast-baserte musmatter ble seige som fy etter å ha brukt Icemat en liten stund. Bundlet med Intellimouse 3.0 for 300-og-noen kroner er det vel et av de bedre kjøpene man kan gjøre nå til dags.

Ble lissom aldri venn med den ekle skrapelyden :p:

Lenke til kommentar
Ellers har jeg selv en Icemat black. Denne er jeg godt fornøyd med, men den kan ikke du bruke. Den krever ganske nøyaktig mus for å kunne fungere. Da må man nok ha IE 3.0, eller MX serien til Logitech.

Den eneste forskjellen på Intelli 1.1 og Intelli 3 er utformingen. Ellers er de helt like (lik teknologi).

Av musematter vil jeg anbefale den nye Steelpad'en (men da må du nesten bruke mouseskates for å unngå den skrapelyden) eller func.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...