Gå til innhold

Hjelp, min air vil ikke mer

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å redigere noen videoer på min air i kveld hvor alt frøs og maskinen bare jobbet uten at det gikk an å trykke på noe. Måtte derfor slå av maskinen til slutt med å holde nede power knappen. Når jeg skulle slå den på igjen kom det bare opp en hvit skjerm også til slutt et symbol, tok bilde av skjermen. Hva kan jeg forsøke nå?

post-38974-0-68126000-1431808209_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipsene. Hadde googlet fra før men når jeg googlet på akkurat der du skrev fikk jeg opp noen nye tips. Fant ut hvis jeg trykker på "alt tasten" kommer det opp valg for gjenoppretting og installere på nytt. Det er vel og bra, men disken min er ikke i listen. Virker som den er borte... Kan det være at den har krasjet? Er det noe jeg kan prøve?

Lenke til kommentar

Får ikke opp verbose mode. (CMD+V) Mistenker at det er ssd disken jeg også. Hell i uhell er at jeg fant ut i går at det er på tide med å ta backup av disken. Så skjedde plutselig dette.

Hvis folk har noen andre tips før jeg kryper til korset så blir jeg glad.

Lenke til kommentar

Den er to år men jeg har byttet ssd selv. Problemet er at noen av skruene ble ødelagt i samme slengen så vet ikke om jeg får opp dekselet bak uten å bruke borr.

Skruene kan jeg ikke hjelpe med, men du har vel fortsatt en reklamasjonssak vs. leverandøren av disken skulle jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...