Roar Kneppen Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 En aldri så liten oppretting av horisonten og kanskje halvering av himmelen eller ta vekk muligens så mye som 60 - 65% av den for da kommer dybdefølelsen. Roar Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 En aldri så liten oppretting av horisonten og kanskje halvering av himmelen eller ta vekk muligens så mye som 60 - 65% av den for da kommer dybdefølelsen. Roar Takk for tilbakemelding. Det med horisonten er ikke så godt å si fordi det ikke er noen horisont. Høydeforskjell på åser og vannet går inn i kriker og kroker. Men skjønner hva du mener, synes jeg ser en skjevhet jeg også. Helt enig med det med himmelen. Bildet er tatt med mobil og da måtte jeg slippe inn såpass med lys for å få riktig lys på bakken. Hadde vært noe med ordentlig utstyr Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Enig med det Kneppen sier. Ellers så kjenner jeg meg litt igjen, ikke lenge siden jeg også startet å fotografere med mobilen. " Ett klikk og du er hekta" Nå fikk jeg meg skikkelig kamera til Jul, og en ny verden har åpnet seg! Mye å lære, men det er gøy det! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg