Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei! Det er en fyr på jobben som jeg synes er veldig ålreit! Det hender han tuller med meg, og vi har noen interne spøker med hverandre og kan være litt frekke på tull. og blunker til meg av og til gjør han..;) men han er veldig utadvendt, så prøver ikke være så innbilsk... Men tror dere han flørter litt?

Anonymous poster hash: 0e573...8a7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om han blunker til andre også da..

haha! pule meg ja.. Hehe. Uansett da, så er jeg den eneste han er litt frekk med på en tullete måte, så håper det er et godt tegn, eller? Eller vi er det mot hverandre.

Han er som sagt veldig utadvendt, så han Er jo hyggelig med alle.. jeg har vært veldig diskré med flørtingen, men gitt han helt vanlige komplimenter som jeg kunne gitt til hvem som helst på en måte.. :) og

nå går han faktisk rundt og sier "ntåå K.C (meg) synes jeg er så "kompliment" og "kompliment*" på en litt fleipete måte.. Skjønner ikke helt greia?

- TS

Lenke til kommentar

Og hvordan kan jeg flørte mer med han uten å virke helt teit? :)

TS

Hvis du kunne fortalt litt om hva slags arbeidsplass du jobber på, hadde det vært lettere  å gi råd/tips.

Butikk, kontor?

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om du er mann eller kvinne,  så jeg vil vel være forsiktig å si det er flørt om du er også en mann. Den beste måten å finne ut av ting er vel om dere sosialiserer dere på fritiden, enten i form av Lønningspils eller eller bare begynner å treffes utenom jobben.. Og bare ett enkelt kompliment som "Kjekk du er i dag"  "Den skjorta er fin på deg"  eller noe lignende, bare noe som viser at du legger merke til Ham på en posetiv måte, er som regel en ego booster hos en hver mann..

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Og hvordan kan jeg flørte mer med han uten å virke helt teit? :)

TS

Hvis du kunne fortalt litt om hva slags arbeidsplass du jobber på, hadde det vært lettere  å gi råd/tips.

Butikk, kontor?

Vi jobber i butikk, så vi jobber ganske tett på hverandre meg og han da vi havnet i samme avdeling.. :) Kan jo hende at jeg bare mistolker det hele hvis han når han er så hyggelig mot alle, men i så fall, så er det litt rart at han blunker til meg noen ganger...

TS

Lenke til kommentar

Nå har vi vel ett par selger her i butikken jeg jobber i som blunker til alt og alle, også meg :p

Så nettop den blunkingen ville jeg vel ikke lagt så mye.. kan vel bare være en litt utradisjonell måte å hilse på en litt kjekkas måte.. Mange selgere kan være slik :)

Men nå er det jo rimelig normalt for en mann å være flørtete når han er naturlig utadvent.. Ligger litt i genene..

Om han er seriøs flørtende er en helt annen ting..

Lenke til kommentar

Sug en banan/is og blunk til han ;)

HAHAHAHAHA!! Det skal jeg faktisk gjøre… vi kan fleipte på den måten med hverandre. God ide, jeg kommer til å dø av meg selv. :p

Men håper faktisk at han flørter med meg, og ikke bare noe jeg innbiler meg, for DET hadde vært kleint.. Prøver å se på hva han har sagt og gjort for å se om han faktisk flørter, men er vanskelig å vite… kanskje han bare er slik av natur.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...