AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Hei! Det er en fyr på jobben som jeg synes er veldig ålreit! Det hender han tuller med meg, og vi har noen interne spøker med hverandre og kan være litt frekke på tull. og blunker til meg av og til gjør han.. men han er veldig utadvendt, så prøver ikke være så innbilsk... Men tror dere han flørter litt? Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Vet ikke om han blunker til andre også da.. haha! pule meg ja.. Hehe. Uansett da, så er jeg den eneste han er litt frekk med på en tullete måte, så håper det er et godt tegn, eller? Eller vi er det mot hverandre. Han er som sagt veldig utadvendt, så han Er jo hyggelig med alle.. jeg har vært veldig diskré med flørtingen, men gitt han helt vanlige komplimenter som jeg kunne gitt til hvem som helst på en måte.. og nå går han faktisk rundt og sier "ntåå K.C (meg) synes jeg er så "kompliment" og "kompliment*" på en litt fleipete måte.. Skjønner ikke helt greia? - TS Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Og hvordan kan jeg flørte mer med han uten å virke helt teit? TS Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Lenke til kommentar
Binw Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Og hvordan kan jeg flørte mer med han uten å virke helt teit? TS Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Hvis du kunne fortalt litt om hva slags arbeidsplass du jobber på, hadde det vært lettere å gi råd/tips. Butikk, kontor? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Nå vet jeg ikke om du er mann eller kvinne, så jeg vil vel være forsiktig å si det er flørt om du er også en mann. Den beste måten å finne ut av ting er vel om dere sosialiserer dere på fritiden, enten i form av Lønningspils eller eller bare begynner å treffes utenom jobben.. Og bare ett enkelt kompliment som "Kjekk du er i dag" "Den skjorta er fin på deg" eller noe lignende, bare noe som viser at du legger merke til Ham på en posetiv måte, er som regel en ego booster hos en hver mann.. Endret 16. mai 2015 av Krozmar Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg er en ung kvinne! Ts Men er redd for at jeg er bare innbilsk med at han flørter... Kanskje jeg ikke bør legge noe i det.. Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Og hvordan kan jeg flørte mer med han uten å virke helt teit? TS Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Hvis du kunne fortalt litt om hva slags arbeidsplass du jobber på, hadde det vært lettere å gi råd/tips. Butikk, kontor? Vi jobber i butikk, så vi jobber ganske tett på hverandre meg og han da vi havnet i samme avdeling.. Kan jo hende at jeg bare mistolker det hele hvis han når han er så hyggelig mot alle, men i så fall, så er det litt rart at han blunker til meg noen ganger... TS Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Nå har vi vel ett par selger her i butikken jeg jobber i som blunker til alt og alle, også meg Så nettop den blunkingen ville jeg vel ikke lagt så mye.. kan vel bare være en litt utradisjonell måte å hilse på en litt kjekkas måte.. Mange selgere kan være slik Men nå er det jo rimelig normalt for en mann å være flørtete når han er naturlig utadvent.. Ligger litt i genene.. Om han er seriøs flørtende er en helt annen ting.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Nettopp, var det jeg tenkte meg… blæh hadde uansett vært veldig gøy med en liten jobbflørt, så skal prøve å se an signalene fremover:P haha Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Han har lyst å tease deg og så har han lyst å please deg. Responder på hans handlinger og vis at du vil ha deilig saftig pikk inni deg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Han har lyst å tease deg og så har han lyst å please deg. Responder på hans handlinger og vis at du vil ha deilig saftig pikk inni deg Haha, er det sant? TS Pleier gutter å være frekk/ertete når de flørter? Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Det er tydelig at han flørter med deg, men om han flørter med andre også kan ikke vi svare på Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 (endret) Sug en banan/is og blunk til han Endret 17. mai 2015 av KarpeSkrotum 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Sug en banan/is og blunk til han HAHAHAHAHA!! Det skal jeg faktisk gjøre… vi kan fleipte på den måten med hverandre. God ide, jeg kommer til å dø av meg selv. Men håper faktisk at han flørter med meg, og ikke bare noe jeg innbiler meg, for DET hadde vært kleint.. Prøver å se på hva han har sagt og gjort for å se om han faktisk flørter, men er vanskelig å vite… kanskje han bare er slik av natur. Anonymous poster hash: 0e573...8a7 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Sug en banan/is og blunk til han Bare for å etterligne en typisk amerikansk satiré? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hvem er det faktisk som blunker til noen lenger? Trodde alle bare viste frem instagrammen eller facebooken sin og la til hverandre før de hadde sex. 1 Lenke til kommentar
yahoocom Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 bare fortsatt flørting er bra for forhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå