Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Et flott utrykk på denne karen, akkurat som faren.....

Ser ut som du har et modell talent rett innenfor dørstokken din:-)

Flott formidlet og jeg liker utsnittet her. Det gjør at bildet ikke virker oppstilt. Den slørete bakgrunnen fremhever blikket til Eben på en fortreffelig måte.

Dette med portretter har du grepet på Jan, og du finner stadig nye måter/settinger, slik at det aldri blir "kjedelige" bilder fra deg.

Ønsker en flott 17 mai til deg og dine:-)

Lenke til kommentar

Et flott utrykk på denne karen, akkurat som faren.....

Ser ut som du har et modell talent rett innenfor dørstokken din:-)

Flott formidlet og jeg liker utsnittet her. Det gjør at bildet ikke virker oppstilt. Den slørete bakgrunnen fremhever blikket til Eben på en fortreffelig måte.

Dette med portretter har du grepet på Jan, og du finner stadig nye måter/settinger, slik at det aldri blir "kjedelige" bilder fra deg.

Ønsker en flott 17 mai til deg og dine:-)

Takker Pentaxen,

Hadde en følelse av at dette passet mer til familiealbumet enn her på billedkritikken. Men dette til tross, så er det noe enkelt og ærlig over portrettbilder strippet for ekstra teknisk garnityr. Fikk en godfølelse her, og valgte deffor å legge det ut :)

Ønsker deg også en super 17 mai - tenker nok at kamraet henger over skulderen din. Her blir det å fore ungene med is og fasilitere rundt 17 mai lekene :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Ingen tvil, du kan det der med portretter.

Fått god modellopplæring for fint uttrykk her.

Jeg scrollet opp for å sjekke og fant at muligheten for å kutte ytterligere 1,5-2 cm. oppe er til stede, men slett ikke nødvendig for der er det smaken og baken som overtar.

Roar

Takker så mye Roar! Ja, det der med hvor man skal sette kuttet er ikke lett - som du sier, så er det ofte en smakssak. Når det gjelder kunsten med å sette kuttet riktig, så synes jeg alltid du er veldig konstruktiv og viser vei - det er noe "gehør" aktig over dette med å sette det riktige kuttet - og der sliter jeg litt :). Jeg har forbedret mangt et bilde etter å fått dine gode tilbakemeldinger - setter veldig pris på det.

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...