Yoho! Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Hei! Skal bytte ut luftfilter boksen med en ny fordi det er en del dritt i den som ikke kan tas ut, og et hull ved lokket. Men det jeg lurer på er hva denne kabelen er,(vakum?) har lagt ved bilder også hvor den kommer i fra.. hva gjør jeg med den? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Er det en Passat e.l? Ser i såfall ut som noe som fort kan henge sammen med N75-ventil, men får ikke det helt til å stemme helt med bilde. Lenke til kommentar
Yoho! Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Er det en Passat e.l? Ser i såfall ut som noe som fort kan henge sammen med N75-ventil, men får ikke det helt til å stemme helt med bilde. Glemte å fortelle merket haha. det er en audi a4 b5 98modell 1.9tdi Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Da var jeg ikke helt på bærtur i hvertfall Mtp. splitten så styrer vel den både N75 og N18-ventilen Lenke til kommentar
Yoho! Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Da var jeg ikke helt på bærtur i hvertfall Mtp. splitten så styrer vel den både N75 og N18-ventilen så sant så sant men kan jeg da bare ta den ut og evt feste den på den nye? Men tenker også på å sette inn et konfilter av noe slag fordi jeg må bytte ut eksosanlegget fordi det må byttes uansett så slenger jeg litt ekstra penger på noe større eksos. hva gjør jeg med den slangen da? Endret 16. mai 2015 av Yoho! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Det er ganske mye som er vakumstyrt der, så kan fort bli litt ball mtp. EGR, (borte allerede?) N18, og N239-ventil++ Jeg ville frarådet deg å styre altfor mye med det hvis du ikke har god kjennskap til det Lenke til kommentar
joka Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 den slangen som går inn på luftfilterboksen er "retur" til N18 og N75. ikke vakuum i den, men atmosfære-trykk. ved bruk av konfilter, må/bør du f.eks sette på en slik på slangen: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Tuning/Filter/Veivhusfilter-2000032870/ legger også ved vakuum skjema. (N239 finnes ikke på din bil) 1 Lenke til kommentar
Yoho! Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Det er ganske mye som er vakumstyrt der, så kan fort bli litt ball mtp. EGR, (borte allerede?) N18, og N239-ventil++ Jeg ville frarådet deg å styre altfor mye med det hvis du ikke har god kjennskap til det Ja får vel se hva jeg gjør men tror ikke det skal være noe stress siden det var retur slange osv som beskrevet i svaret ovenfor. Lese litt mer om det og høre med noen venner evt, lære mest mulig Lenke til kommentar
Yoho! Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 den slangen som går inn på luftfilterboksen er "retur" til N18 og N75. ikke vakuum i den, men atmosfære-trykk. ved bruk av konfilter, må/bør du f.eks sette på en slik på slangen: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Tuning/Filter/Veivhusfilter-2000032870/ legger også ved vakuum skjema. (N239 finnes ikke på din bil) Okei takk for skjemaet, greit og oversiktlig. blir nok mest sannsynlig et konfilter eller noe lignende. Ikke mye igjen som må fikses på bilen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå