Gå til innhold

Grønnfinkserie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke se at du drar ned snittet noe! Dette var en nydelig og litt morsom serie må jeg si! Godt jobba!

Hyggelig at bildene falt i smak, men når det gjelder småfugler, må jeg nok innrømme at jeg drar snittet ned :-)

Lenke til kommentar

Det er da svært som'n gjør seg tel i V2 og V3.

I V1 er'n mer normalt sur som er det mest vanlige har jeg erfart da jeg har 4 stk. av dem på balkongforinga der de er de mest kranglevorne av alle artene.

Skarpheten sitter vel, men noe sterkt lys så kanskje litt mer kontrast og kanskje en forsiktig lysdemping.

Det er jo en kjent sak at sollyset ikke er fotografens beste venn. Likevel liker jeg å dra ut med kamera stort sett når det er fint vær som det jo kalles.

Roar

Lenke til kommentar

Det er da svært som'n gjør seg tel i V2 og V3.

I V1 er'n mer normalt sur som er det mest vanlige har jeg erfart da jeg har 4 stk. av dem på balkongforinga der de er de mest kranglevorne av alle artene.

Skarpheten sitter vel, men noe sterkt lys så kanskje litt mer kontrast og kanskje en forsiktig lysdemping.

Det er jo en kjent sak at sollyset ikke er fotografens beste venn. Likevel liker jeg å dra ut med kamera stort sett når det er fint vær som det jo kalles.

Roar

Takk for kommentar !

Ja den dro til med et "Piip" show ;-) Stoppet opp og så at jeg fulgte med, før den fortsatte.

Må nok være såpass ærlig å innrømme at jeg liker å fotografere i god vær sjøl, Sjøl om man helt sikkert går glipp av maaaaange flotte motiver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...