Martinsen K Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Hei! Skal ha eksamen i matte s1 og på del 2 kan/skal vi bruke pc. Jeg klipper ut aktuelle løsninger fra Geogebra og limer inn i OpenOffice. Hvis jeg ønsker å ha to streker under svaret mitt på en tekst, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
jarlemag Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Tastatur-snarveien er "Ctrl + D" hvis jeg ikke tar feil. For å legge til en knapp på verktøylinjen kan du gjøre følgende (Antar at du bruker norsk versjon av Open Office writer.): Fra menyen, velg Vis -> Verktøylinjer -> Tilpass -> Verktøylinjer (fane øverst i vinduet som dukker opp) -> Verktøylinje: Formatering (drop-down meny øverst i vinduet) -> I "kommandoer" -området, scroll ned og velg "understreking" - > klikk "legg til" på høyre side - > velg kategori "format" -> under "kommandoer", scroll ned og velg "dobbel understreking" - > klikk "legg til" -> klikk "OK". Du skal nå ha en knapp for "dobbel understreking" på verktøylinjen for formatering, ved siden av knappen for enkel understeking. Se https://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=5&t=43607for tilsvarende menyvalg i engelsk versjon. Endret 16. mai 2015 av jarlemag Lenke til kommentar
Martinsen K Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Supert!! Takk for hjelpa og stepbystep for hvordan få det på menylinja. NICE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå