mr x Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 synes max payne 2 er et vanskelig spill. sitter fast der hvor man skal redde den "klovnen"er jo nesten umulig. de skyter jo hele tiden fra alle hold. noe som har bra tips og komme med..? trode det værste var over da "dama"skulle berge max payne da han datt ned fra byggeplassen.. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvor langt kommer du? Jeg bare løp ut og plafret ned de som kom over muren. Hold deg alltid rett i nærheten for plutselig bestemmer han seg for å ta kamikaze angrep. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er ikke så vanskelig egentlig. De kommer stort sett fra samme retning. Gjem deg bak bokser,hjørner etc. og bruk mye bullettime. Noen granater her og der bør også gjøre susen. Klovnen klarer seg bra, bare sørg for at du alltid er mellom han og angriperne. Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Quicksvae VELDIG ofte! Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Quicksave VELDIG ofte! Lenke til kommentar
mr x Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 oki..takk for mange bra forslag.. blir bare så forbanna på klovnen,kjefter og smeller hele tiden. helst ville jag kastet inn 10-12 granater i det store hodet hans,og la han seilt sin egen sjø.men det går jo ikke.. du alltid er mellom han og angriperne. fint forslag Vice,høres fornuftig ut... :nice: Lenke til kommentar
mr x Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 ja..kom igjennom alt til slutt... hvor mange timer jeg brukte vet jeg ikke,men spilte litt hver dag hele uka.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 bare vent.sener i "lekehuset" finner du biter av han Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det beste med klovnen var dersom du begynte å skyte i filler all samleobjektene hans. Da begynte han å jamre og bære seg enda verre. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Icelord: Ikkje røp hva som som skjer takk. Ikkje morro for dei som ikkje har kommet dit Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Icelord:Ikkje røp hva som som skjer takk. Ikkje morro for dei som ikkje har kommet dit helt enig. Sliter som en gal nå på byggeplassen. Akkuratt som dem som spoila matrix revolutions filmen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Icelord:Ikkje røp hva som som skjer takk. Ikkje morro for dei som ikkje har kommet dit Dette er jo ingen spoiler på noen som helst måte. Mer å regne som et easteregg. Har ingenting å si for hverken handling eller story. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 synest ikkje byggeplassen var så vanskelig. Eg hadde større problemer med å finne den rette veien enn å drepe de eg skulle. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Bygeplass stedet var et simpelt sted i forhold til mange andre, men jeg synes max payne 2 var for kort. Jeg rundet mp2 på 1 dag på den vanskligste graden Hehehe er bedre ending på mp2 viss du runder det på det vanskligste en på det letteste skal ikke røpe hva som skjer da. Endret 12. november 2003 av Phoenix-Hawk Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 merkelig... jeg synes MP2 er alt for lett egentlig, men det er kult da, dritkult. bare å gå på og blåse av, runda det på 2 dager, vil ha mer, men det er kjedelig å spille det om igjen selv om det er forskjellige modes. Bare bruk bullet time så går alt fett. Lenke til kommentar
darker Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 byggeplass var dritvanskelig, alt begynte å lagge, og det å snipe folk når even musa lagger er utrolig vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå