HSP Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Spennende komposisjon hvor hjørnet kommer inn til høyre med ordet "omsorg". Det røde går igjen gjennom bildet. Henning 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 heh, har faktisk ikke tenkt over at det står omsorg der. Liker det selv for at det er et rødt tema gjennom det, derfor jeg ventet der oppe til han kom ruslende opp bakken. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Du kunne jo ventet til det kom noen med noe rødt og som passet med tema omsorg, da tror jeg bildet hadde vært enda et par hakk bedre, men det kunne blitt en skikkelig tålmodighetsprøve.. 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Kunne og bildet hadde sikkert blitt bedre av det, men tror ikke jeg har en sånn tålmodighet. Har ventet jeg under 1 minutt på at han skulle komme seg opp der. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 For meg et bilde som forteller mye om estetikk. Når man vandrer rundt lenger sør i Europa, er den gamle arkitekturen slående vakker, og overstrødd med detaljer. Her danner arkitekturen og miljøet kontrast til dette. Og man ser at det nye rent estetisk ikke tåler merker av tidens tann, noe gammel arkitektur ofte slett ikke preges like mye av. Den beholder sin skjønnhet. Men, så ligger det generasjoners erfaring og innsats bak det hele, sammen med større bruk av tid under bygging. 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Du har helt rett i at det finnes mye fint rundt omkring, spesielt litt lengre sør i Europa, men så har vel Narvik aldri vært kjent for å være en fin by. Tror det kommer av to årsaker, den første er at byen ble bombet i stykker i krigen og den andre at det er svært malm anlegg midt i byen. For mine øyne så trenger store deler av byen et malingstrøk / lett oppussing, virker nesten som at de ikke har gjort noe siden byen ble ferdig oppbygd, hvis de hadde gjort det så hadde det jo hjulpet på det estetiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg