Gå til innhold

Lav lyd på blu-ray

Anbefalte innlegg

Jeg har en samsung 7505 smart-tv og en panasonic blu-ray spiller som er koblet til med hdmi. Ingen andre surroundanlegg/høyttalere er koblet til for øyeblikket. Når jeg ser på tv kan jeg skru opp lyden så høyt jeg kan, men når jeg ser på blu-ray kan jeg øke volumet på tv'en så mye jeg bare vil, men lyden på filmen blir aldri mer enn "middels". Hva kommer dette av og hvordan kan det løses bortsett fra å kjøpe anlegg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en samsung 7505 smart-tv og en panasonic blu-ray spiller som er koblet til med hdmi. Ingen andre surroundanlegg/høyttalere er koblet til for øyeblikket. Når jeg ser på tv kan jeg skru opp lyden så høyt jeg kan, men når jeg ser på blu-ray kan jeg øke volumet på tv'en så mye jeg bare vil, men lyden på filmen blir aldri mer enn "middels". Hva kommer dette av og hvordan kan det løses bortsett fra å kjøpe anlegg??

Sjekk om du har aktivert dynamisk begrensning på Blueray spilleren eller natt modus som det også heter på noen spillere.

Samsung har rikholdige menyer og det er lett å rote til en innstilling hvis fruen trykker vilt på kontrollene

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...