Cls88 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Rolf's bar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Er vel snart sesongåpning der:-) Artig og kreativt tiltak av den lokale restaurant bransjen. Lurer på hvordan det ville vært hvis Ymerium spilte til dans der.....så kunne den andre "lille Pentaxen" tatt litt musikkbilder :-) Fin vinkel på bildet, men en liten sving til venstre, så hadde du fått litt mer luft foran/til venstre i bildet. Et kutt nede, så hadde plankebitene også vært vekk. Kanskje en liten forsterkning av fargene, slik at dette fargerike tiltaket kom til sin rett. Uansett en fin dokumentasjon av en bar du ikke finner maken til:-) Flott å se at du er ute og prøver deg på forskjellige motiver, noe som du har øye for. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Henger meg på Pentaxen her. Artig og kreativt sted! Hvor er dette? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Henger meg på Pentaxen her. Artig og kreativt sted! Hvor er dette? Laukvik i Lofoten:-) Been there..... Bare svarer før den andre "lille Pentaxen" gjør det.....:-)))) Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Helene: Det er 5-10 min og kjøre dit ifra der jeg bor også har de ett sånn fuglekikerhus der kjempe fin plass for små og store på skattejakt finner nye motiver vær gang jeg er der pentaxen: er vell enda noen mnd til jeg er "lille pentaxen" foreløpig bare nikona Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg