Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Fra filmens verden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 De som lager disse er flinke, nesten like flinke som fotografen i dette tilfellet Keep up the good work! Mvh Pål 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Denna karen var lik seg (v1) og også hu i (v2) , kan det være Marilyn Monroe i (v3) ? Da jeg var på Tussaud's hadde de en info luke der det var en person av voks , så jeg trodde politimannen like ved også var en voksfigur. Det fant jeg fort ut av. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Bra bilder dette men min favoritt om jeg må velge er V2. Den er utrolig lik originalet altså Nicole Kidman. Bra jobba! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Ja ja, så havna jeg også der..... Artig rundtur du tar oss med på:-) Rene reisehåndboka der du viser oss det vi bør få med oss når vi en gang kommer til London. Hvilken versjon jeg skulle velge, ja si det....:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 De som lager disse er flinke, nesten like flinke som fotografen i dette tilfellet Keep up the good work! Mvh Pål Å nei! De er nok mye flinkere enn fotografen! enkelte figurer var virkelig godt laget, andre var bare sånn bob-bob. Men takk skal du ha for kjempehyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Denna karen var lik seg (v1) og også hu i (v2) , kan det være Marilyn Monroe i (v3) ? Da jeg var på Tussaud's hadde de en info luke der det var en person av voks , så jeg trodde politimannen like ved også var en voksfigur. Det fant jeg fort ut av. Mvh Alec Hahaha! Det skulle jeg likt å sett! Ja det er Marilyn, måtte ha med et par damer til dere gutta! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Bra bilder dette men min favoritt om jeg må velge er V2. Den er utrolig lik originalet altså Nicole Kidman. Bra jobba! Hilsen Tove Hei Tove! Ja, noen av figurene var utrolig lik seg sjøl, virkelig artig å se! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Ja ja, så havna jeg også der..... Artig rundtur du tar oss med på:-) Rene reisehåndboka der du viser oss det vi bør få med oss når vi en gang kommer til London. Hvilken versjon jeg skulle velge, ja si det....:-) Hahaha! så du bruker å gå i kjole?! Hihihi! Det er gøy å ta dere med rundt i London, har enda mer på lager, men si ifra hvis du heller vil tilbake til norsk natur! Hvis du skal besøke vokskabinettet så møt opp tidlig! Det er sjukt med kø! Og kjempegøy med en 4D film til slutt! Dritkult! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Lurte litt på åssen du hadde kommet deg så nær innpå blankskalletøffen Bruce uten å bli omfavna eller skutt.. Men så var'e altså bare et stearinlys uten veke. Marilyn er jeg vel nesten gammal nok til å huske fra film, men gjør nok ikke det. Historiene om at hu var elskerinna til JFK kom jo mange år senere. Gode dokumentasjoner fra "sildetønna". Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Naturtro som bare det alle tre, fint dokumentert fotografisk. Marilyn som flere nevner her, husker jeg godt fra filmen Some Like It Hot med blant andre Jack Lemmon og Tony Curtis. Komedie av høy klasse. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Lurte litt på åssen du hadde kommet deg så nær innpå blankskalletøffen Bruce uten å bli omfavna eller skutt.. Men så var'e altså bare et stearinlys uten veke. Marilyn er jeg vel nesten gammal nok til å huske fra film, men gjør nok ikke det. Historiene om at hu var elskerinna til JFK kom jo mange år senere. Gode dokumentasjoner fra "sildetønna". Roar Dessverre er det bare voks alt samma! Litt artig var det lell! hyggelig du stakk innom og kommenterte i dag også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Naturtro som bare det alle tre, fint dokumentert fotografisk. Marilyn som flere nevner her, husker jeg godt fra filmen Some Like It Hot med blant andre Jack Lemmon og Tony Curtis. Komedie av høy klasse. Vennlig hilsen Ragnar Tror jeg har sett den filmen en gang eller to. Gutta du nevner er jo helt konge. Så du filmen Gretne gamle gubber med Jack Lemmon og Walther Matthau? Artig film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg