Lasse Lindgren Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Linerle i farta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Meget bra gjort! Å få fuglen så skarp/i fokus i fart finner jeg intet mindre enn imponerende! Den lille uskarpheten på vingetippen gir inntrykk av bevegelse/fart - med lukkertiden du har brukt sier det noe om farta på denne Noen som vet hva vi nordlendinger kaller linerla forresten? Mvh Pål Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Linerle i flukt er slett ikke enkelt. det har jeg jo prøvd og bomma med noen ganger. Dette var jo supert. Litt mer luft til høyre så hadde det vært enda bedre. Men man får det ikke alltid som man vil - hvertfall ikke med linerle. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Supert bilde ! Og selv med 1/3200s lukkertid blir det uskarphet (kledelig sådan) i vingespissene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Dette var artig å se og imponerende fanget av deg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Meget bra gjort! Å få fuglen så skarp/i fokus i fart finner jeg intet mindre enn imponerende! Den lille uskarpheten på vingetippen gir inntrykk av bevegelse/fart - med lukkertiden du har brukt sier det noe om farta på denne Noen som vet hva vi nordlendinger kaller linerla forresten? Mvh Pål Møkkerdungdessa? Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Meget bra gjort! Å få fuglen så skarp/i fokus i fart finner jeg intet mindre enn imponerende! Den lille uskarpheten på vingetippen gir inntrykk av bevegelse/fart - med lukkertiden du har brukt sier det noe om farta på denne Noen som vet hva vi nordlendinger kaller linerla forresten? Mvh Pål Møkkerdungdessa? Hva du ikke kan Helene Svaret er helt riktig - 10 poeng til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg