Gå til innhold

Sinsenkrysset, Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott komposisjon med linjer som trekker oss innover i bildet.

Personen gir ekstra dimensjon til bildet .

Godt fanget.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Stramme flotte linjer der trekanten med lys og personen topper bildet. Du er flink og få med mennesker i bildene, noe som gjør bildene enda mer spennende.

Kanskje et bilde på at vi mennesker er ganske små når alt kommer til alt.....

Lenke til kommentar

Kult! Veldig bra bruk av vidvinkel og smart valg av kameravinkel og utsnitt. Skikkelig tøff geometri i dette bildet. Greit å få med personen for å vise målestokk og tilføre litt interesse.

Flott!!

Flott komposisjon med linjer som trekker oss innover i bildet.

Personen gir ekstra dimensjon til bildet .

Godt fanget.

Mvh

Alec

Stramme flotte linjer der trekanten med lys og personen topper bildet. Du er flink og få med mennesker i bildene, noe som gjør bildene enda mer spennende.

Kanskje et bilde på at vi mennesker er ganske små når alt kommer til alt.....

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Dette bildet overrasket meg litt, jeg hadde egentlig ikke noe troa på det og gadd ikke å bruke noe tid på stedet, men når jeg så det på pc'en ble jeg positivt overrasket selv. Skal prøve å ta en tur tilbake til uka og ta noen flere bilder, har litt å gå på spesielt i forhold til personen på bildet.

Henning

Lenke til kommentar

Nice! :) det meste er sagt før meg ser jeg. Dette ble knallstilig detkr. Hvis du stikker hit igjen, så kan du jo prøve å få det enda mer symetrisk.

Takk. Absolutt, det bommer litt og det bør være en smal sak å få det helt symmetrisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...