Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Et eple (eller to) for dagen. Dette er hverdagen for de fleste av oss. Kreativt oppsett. Det eneste måtte være litt luft over glasset. Mvh Alec Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Lading på flere nivå? Rent og stilfullt som vanlig. Mvh Pål 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Tusen takk for tilbakemeldingene fra dere Alec og Pål. Jo jeg tok først luft over glasset men bestemte meg for å kutte for å få mer fokus på det viktige i bildet og lage en mer spennende beskjæring. kan jo legge ut den andre også så får jeg høre deres meninger om det Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Tusen takk for tilbakemeldingene fra dere Alec og Pål. Jo jeg tok først luft over glasset men bestemte meg for å kutte for å få mer fokus på det viktige i bildet og lage en mer spennende beskjæring. kan jo legge ut den andre også så får jeg høre deres meninger om det Hilsen Tove Må innrømme at etter å ha sett v2 likte jeg faktisk v1 best. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Takk for det Alec ja jeg funderte ove det jeg også.. Gøy å høre din mening. MVH Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Enkel, med god komposisjon, og som kvinner alltid har, nemlig sans for sammensetning av elementer og ikke minst farger. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Pausebilde, der både telefonen og eieren lades:-) Stilfult som alltid fra deg, kreativt og godt utført. Liker denne serien fra deg. Du får med deg mange dagligdagse ting som vi ikke registrerer en gang. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Flott med speilingene i telefonen, og ellers er det jo lekkert og delikat som det alltid er fra din hånd! Likte begge varianter jeg. Flotte farger! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere også Ragnar, Pentaxen og Helene!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Dette ser flott ut, fikk nesten lyst på et glass vin i selskap med deg når jeg ser dette bildet. Meget stilig komp, fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Dette ser flott ut, fikk nesten lyst på et glass vin i selskap med deg når jeg ser dette bildet. Meget stilig komp, fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Hei Torbjørn! Takk for den hyggelige kommentaren. Koselig å høre at bildet kunne friste deg! ! Mvh Tove:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg