Gjest member-296438 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Ymerium 2015-8 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Fint konsertbilde! Gode tekniske kvaliteter! Hilsen Tove Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Nok et godt ymerium-bilde. Liker denne serien. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Veldig flott bilde! Likte at han peker på lyset som utpeker seg på veggen. Ligner han på sin far? Det er nok veldig mange talenter som ikke blir oppdaget ja. Synd det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Flott komponert konsertbilde som gjør seg aller best i s/hv . Musikkbransjen er nok desverre for opphengt i Idol ,the Voice , VGg listen o.l. til at de får med seg alt som rører seg rundt omkring i det ganske land. Det finnes nok talenter og bra stemmer blant Idol og Voice deltakerene også , men musikkbransjen er så mye mer en det. Da er det bra å ha en engasjert far i ryggen , det er jo utrolig viktig å støtte opp om sine barn. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Når det gjelder skribleriene dine så sier jeg: Ja, bare se på oss - vi kommer nok ikke i kunstkatalogen vi heller. Ble litt nysgjerrig på hvilken dialekt han snakker? Hadde jo vært litt gøy med far og sønn med dialekt fra hver sin landsende. Hva bildet angår så er jo godord og superlativer allerede oppbrukt før jeg kom på banen. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Det er i første rekke på det fototekniske som du i denne serien har truffet blink etter min oppfatning. På komposisjon og utsnitt er du alltid god. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Takker for flotte kommentarer igjen:-) Setter stor pris på det. Tenkte og avslutte serien i morgen med et budskap fra bandet...... @Kneppen, så har du vel helt rett ang. oss, synd for de går glipp av mye bra...... Når det gjelder dialekten, så er det et kapittel for seg selv. Jeg har nok en "kvasi" dialekt som forandrer seg alt etter på hvilken side av Nordlandsporten jeg befinner meg.... Guttungen er Sørlending så det holder, men han benytter enhver anledning til å småmobbe mine Nord-Norske utrykk, som ofte kommer når jeg skal understreke noe. F.eks. nå æ blir førrbainna, noe som kan skje hvis han ikke hører etter når jeg påpeker noe med ujevne mellomrom.... @Helene, så har han vært heldig med valg av mor, så slipper han å slite med mange av mine minuser.....men noe er der jo:-) Litt morsom kombo med ham, Jurist og Black Metal gitarist...... mens jeg er "potet" og liker country....... Uansett en veldig grei guttunge (30), som han ikke er spesielt begeistret over at jeg kaller ham :-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Kjempeflott dette Pentaxen! Hele serien oser av fototekniske kvaliteter. Komposisjonsmessig synes jeg dette var utsøkt. mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Kjempeflott dette Pentaxen! Hele serien oser av fototekniske kvaliteter. Komposisjonsmessig synes jeg dette var utsøkt. mvh Jan Det var flotte ord Jan, setter stor pris på det:-) Hadde en del utfordringer i dette prosjektet, derfor er det ekstra hyggelig at de blir godt mottatt. Går fremdeles langs den fotografiske veien og plukker opp mye på turen... Som Askeldadden sa, det kan jeg sikkert få bruk for en gang:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg