fjarle Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Jon von Tetzchners Vivaldi vil være nettleseren for de avanserte brukerne.– Helt naturlig at Opera-brukere kommer til Vivaldi Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg har ikke hatt noen iver etter å teste Vivaldi, men dette intervjuet pirret nysgjerrigheten min må jeg si. Jeg var selv en aktiv Opera-bruker for mange år siden, men byttet over til Chrome da det kom på markedet. 4 Lenke til kommentar
thasnes Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Ønsker en rask og enkel funksjon som gjør at man kan se sidene i forskjellige nettlesere og operativsystem. Uten å måtte omveien gjennom ikke fullt så brukbare nettsider som gjør det. Veldig nyttig som webdesigner. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Tror de fleste som var hardbarka Operabrukere går til Otter Browser når den er ferdig til bruk. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg bruker fortsatt original Opera 12.17, men regner med å gå over til Vivald i løpet av året. Etter nye Opera ble lansert sjekket jeg jevnlig developer-versjonene for å se om brukertilpassingen, vertikal faneliste og favorittene kom tilbake, men skjønte etterhvert at dette ikke var i planene til nye Opera. Nå sjekker jeg isteden Vivaldi hver uke, og liker det jeg ser. De har allerede rukket å få mye på plass, og resten har de på listen over ting som skal komme. Når synkronisering av favoritter på Vivaldi er oppe å gå vil jeg slutte å bruke originale Opera på alle maskinene jeg bruker. 3 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg har lyst til å teste Vivaldi men jeg får ikke extensions fra Chrome store til å fungere. Knappen er ikke der, og når jeg prøver utvidelsen Download Chrome Extension (fra opera extensions) får jeg bare noen feilmeldinger. Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg liker konkurranse! Det yngler nyviten og oppdagelser. Men om Vivaldi begynner å tolke css o.l på sin egen måte som ikke støttes av andre nettlesere bannlyser jeg dem. Så lenge alle nettlesere kan komme over seg selv og følge EN standard så bryr jeg meg lite. Det er jobb nok å fortsatt trille rullestolen til Internet Explorer. Men den virker intressant denne her. Skal absolutt teste den. Lenke til kommentar
Ulvlithium Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Tror de fleste som var hardbarka Operabrukere går til Otter Browser når den er ferdig til bruk. Otter browser? Vet jeg kan google, men gidder ikke 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Å bytte fra Opera til Vivaldi blir som å bytte fra Blag til Debian: fra hummer til kanariefugl. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Tror de fleste som var hardbarka Operabrukere går til Otter Browser når den er ferdig til bruk. Otter browser? Vet jeg kan google, men gidder ikke http://otter-browser.org/ Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Tror de fleste som var hardbarka Operabrukere går til Otter Browser når den er ferdig til bruk. Otter browser? Vet jeg kan google, men gidder ikke http://otter-browser.org/ Den siden inspirerer ikke akkurat til å forsøke programmet. >.> 3 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Er det noen browsere utenom Opera som har Reload every (tid) funksjonen? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Er det noen browsere utenom Opera som har Reload every (tid) funksjonen? Har nye Opera denne funksjonen? Savner den veldig fra 12.17. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 (endret) Hva tjener Vivaldi penger på? Reklame? Jeg er spent på hvor drivbar bedriften er i det lange løp. Endret 17. mai 2015 av efikkan Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Er det noen browsere utenom Opera som har Reload every (tid) funksjonen? Jeg har det i Firefox, med en extension som heter ReloadEvery. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hva tjener Vivaldi penger på? Reklame? Jeg er spent på hvor drivbar bedriften er i det lange løp. Det blir vel noe av det samme som Opera og Mozilla, betalt fra standard søkemotorer og reklame-bokmerker. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Er det noen browsere utenom Opera som har Reload every (tid) funksjonen? Har nye Opera denne funksjonen? Savner den veldig fra 12.17. Nei. Dessverre. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Tror de fleste som var hardbarka Operabrukere går til Otter Browser når den er ferdig til bruk. Ser sånn ut. Den har fortsatt litt igjen til, men det er spennende med en nettleser som faktisk har grunnleggende evner til å bla i faner. Litt synd det ikke ble en standard egentlig. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Foreløpig er det det småting som stopper meg. 1)bokmerker. Fant ingen måte å hente bokmerker fra hverken safari eller Chrome. 2)Mobil. Jeg bruker telefonen ofte til å fortsette sider jeg ikke fikk lest ferdig på maskinen hjemme. 3) extensions. Jeg bruker en del extensions i Chrome som ikke Vivaldi kan tilby helt enda. Men jeg er åpen for å prøve noe nytt, og likte opplevelsen, iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå