Trond Olav Løkken Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Tango Feria International Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Det er et flott motiv du har valgt deg ut. Tror det kan komme mye fint herifra. Liker godt dette bildet også. Synes du treffer veldig bra med lukkertiden her. Timingen er også bra. Utsnittet er tett, men fungerer fint. Sort-hvitt er min favoritt denne gangen også. Lyspæren ser bedre ut, men er fortsatt litt forstyrende. Tror jeg ville klone den vekk eller aller best prøvd å komponere bildet slik at den er dekket av danseren. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Flott bilde med nærhet og glede. Angående lyspæren er jeg enig med Mikael. Liker godt kameravinkelen også. Hilsen Tove Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Lyspærene er fine de, det er litt av sjarmen og synes det er direkte feil å klone de bort, folk er generelt altfor redd for litt utbrente eller gjenngrodde områder i bildene. Jeg synes fargeversjonen var best her, for fargene passet godt til motivet. Hvite og blå striper er jo argentina og de røde skoene står til tango. Henning Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Lyspærene er fine de, det er litt av sjarmen og synes det er direkte feil å klone de bort, folk er generelt altfor redd for litt utbrente eller gjenngrodde områder i bildene. Jeg synes fargeversjonen var best her, for fargene passet godt til motivet. Hvite og blå striper er jo argentina og de røde skoene står til tango. Henning Takker for tilbakemeldinger! Har ett til fra samme dansetilstelning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg