OKKOKK Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei jeg har en Targus USB-PS/2 Optical Mini Mouse som stadig henger når jeg beveger den fort, og d blir skikkeli irriterende spesielt i spill som counter strike og sånt...!!! Jeg tror det har noe med at jeg må installere drivere eller noe lignende, men d finner jeg ikke :grine: Noen som har litt peiling på hva jeg skal gjøre eller? OKKOKK -------------- Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ikke at jeg vet hvor "god" musa de er, men de billigste musene pleier ofte å være litt dårlige på raske bevegelser. Kjøper du f.eks en mxXXX eller intellimouse så tviler jeg på at du får de problemene. Det kan selvfølgelig og være underlaget. Men det tror jeg ikke skal ha SÅÅ mye å si. Du kan jo prøve med en "god" musematte som f.eks Func sUrface, icemat, elller steelpad... lykke til Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Ingen andre me litt hjelp til meg eller? kan noen si noe jeg kan prøve å laste ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå