Lakesis Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg har et lite problem her... Jeg har ikke brent musikkcd'er på lenge, men skulle brenne ut et par her nå idag. Problemet er som følger: De første 4-5 sporene er helt ok, men så begynner det å komme skraping og skurring på resten av sporene. Det blir verre for hvert spor og når den er kommet til spor 9-10 klarer ikke CD spilleren min å spille av lengre. Har prøvd på stereoanlegget mitt, discman'en og DVD spilleren min. Brenneren min: Ricoh MP9120 CD-RW/DVD kombo Brenneprog: Nero 5.5.6.9 Platene: SmartBuy CD-R for max 16X brenning OS: WinXP Pro Brenner på 2x hastighet Sist jeg brente musikkplater, brukte jeg Adaptec Easy CD Creator 5 Platinum, men gikk over til Nero. Brenning av vanlige dataplater går helt fint. Kan ikke være brenneren, for den fungerte fint når jeg brukte Easy CD Creator. Så hva kan være galt? Er det platene, brenneren, OS'et eller Nero? Begynner å bli litt frustrert! Er det noen innstillinger i Nero som må fikses på for å brenne audio plater? Takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Er det virkelig ingen som har noen tips / veit noe om dette? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 jeg hadde no av d samme problemet.. jeg kjøpte noen billig CD-er som funka til programmer og slikt men når jeg skulle brenne wav filer klikka CDen etter 4 eller 5 sporet. Mitt råd er å kjøpe kvalitets CD-er. Verbatim er ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå