magnuslundstein Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har for tiden et aerocool s202 kabinett, og er for øvrig rimelig fornøyd med det, men har lyst på et kabinett med noen flere praktiske løsninger som f.eks et motherboard-tray. Gjerne et kabinett i aluminium. Jeg har riktignok et temmelig begrenset budsjett, og vil holde meg til under 1000-lappen. Har kikket på denne som selges på microplex for bare 690 kroner. Jeg vurderer også en Lian-Li PC60H1SUSB som er på tilbud på microplex til 995 kroner. Grunnen til at jeg er litt skeptisk til addtronics kabinettet er at det er såpass gammelt, over 3 å gammelt, og at det derfor er litt utdatert. F.eks tror jeg ikke det har thumbscrews, noe som ville vært praktisk. Er det noen som har noen erfaringer med noen av kabinettene, eller som vet om noen gode alternativer? PS. Jeg trenger ikke et kabinett med strømforsyning. Har en enermax 360w PSU Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Vil bare legge til at jeg ser etter et kabinett med gode kjøleegenskaper. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vel, er under 1000,- i hvert fall, men ikke med porto. Under TILBUD hos Microplex er det et rødt Sunnytek kabinett. Det var faktisk litt kult, eller det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Dette anbefaler jeg på det sterkeste: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet693.htm - Tøft - Billig - Kan ha 7 kabinettvifter i det *grin* - God plass - USB i front *grin* - Lys som skifter mellom 7 farger i front - Vindu *grin* Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 -Et bra kjøp er et Raidmax 868 på Microplex det er stilfult og det følger med 3 vifter + at det er totalt 7 vifteplasser i kabinettet og det vil gi bra kjøling. -CPU vifte som er beregnet på mer en CPU-en du har er et smart trekk for å få ned tempen. Det hjelper å å slenge på litt extra kjølepasta under CPU vifta. Ellers i en data er det ikke noe mye mer som lager varme untatt grafikkortet men de er utstyrt med egen vifte for tifen så det er ikke noe problem. -Det kabinettet er billig, usle 500-, uten strømforsyning da. Et godt kjøp vil nå jeg si. Takk for meg. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 [quote name='JoKr' date='07/11/2003 : 15:32']Vel, er under 1000,- i hvert fall, men ikke med porto. Under TILBUD hos [url="http://www.microplex.no"]Microplex[/url] er det et rødt Sunnytek kabinett. Det var faktisk litt kult, eller det er kanskje bare meg?[/quote] En smule sterk rødfarge , men fungerer sikkert fint som julekabinett ? *grin* Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Kabinettet fra 3dfx er så godt som det samme jeg har ^Th0mas^, men takk for tipset. Rødfargen på det sunnytech kabinettet så litt vel heftig ut for meg... raidmax kabinettet så bra ut, og det var jo forbanna billig og da.. er bare det at jeg helst vil ha et litt mer stilrent kabinett da, uten for mye lys og vinduer på. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 PSdata det er er bra kabinett med god kjøle egenskaper Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du får chieftec kabinett i aliminium! Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Hvor da? (sikle...) Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kjøpe ; Thermaltake "Skull" Xaser III Midi tower WM3000A Aluminium til rett under 1500,- Chieftec har Miditower hos komplett i allum. ikke bigtower:) Silver midi Det som jeg har Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det perfekte kabinette for deg er nok dette: Avance B031 Det er stilrent og stappfullt av smarte løsninnger.. Se test Her mvh ergo Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Takk for tipset! Tror nok jeg går for Avance kabinettet, hvis ingen har noen sterke innvendinger . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå