Spillredaksjonen Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Gjengen har også tatt et hopp tilbake til spillåret 2012.PODKAST: Rad Crew kårer de beste Castlevania-spillene i ukens podkast Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Denne episoden har jeg gleda meg til LENGE! 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Denne episoden har jeg gleda meg til LENGE! Uh oh, håper du ikke blir skuffa da :O Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Kult. Jeg vil tippe at dette er lista: 1. Symphony of the Night 2. Super Castlevania IV, 3. Are sin favoritt blant DS spillene. 4 og 5 er jeg ikke så sikker på, men tipper at nummer 4 er en de andre DS eller Game Boy Advance spillene og at nummer 5 er Castlevania III til NES. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Kult. Jeg vil tippe at dette er lista: 1. Symphony of the Night 2. Super Castlevania IV, 3. Are sin favoritt blant DS spillene. 4 og 5 er jeg ikke så sikker på, men tipper at nummer 4 er en de andre DS eller Game Boy Advance spillene og at nummer 5 er Castlevania III til NES. Haha, damn! Hør episoden. Du er ikke langt unna. Lenke til kommentar
brateveien Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Nei og nei jenter. Jeg blir så furten når ikke Rondo of Blood til PC Engine Super CD Rom blir nevnt. Og jo, det er utgitt i Europa på wii shopen. Må nytes med Wii Classic pro kontroller. Mvh miK Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Sånn er det med Topp 5-lister. Jeg syns Rondo of Blood er kult men når man må foreta et valg av 5.... Jeg syns også Bloodlines på Mega Drive er rimelig fett. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Kult. Jeg vil tippe at dette er lista: 1. Symphony of the Night 2. Super Castlevania IV, 3. Are sin favoritt blant DS spillene. 4 og 5 er jeg ikke så sikker på, men tipper at nummer 4 er en de andre DS eller Game Boy Advance spillene og at nummer 5 er Castlevania III til NES. Haha, damn! Hør episoden. Du er ikke langt unna. Jeg traff ganske bra ja. Kun nummer 4 jeg ikke forventet selv om jeg på en måte fikk rett der og. God underholdning gjennom hele episoden og mange ganger jeg måtte le høyt. (Heldigvis hørte jeg på denne hjemme.) Om det skulle være noe å kritisere så var at jeg ikke helt skjønte e-sport nyhets segmentet i midten, siden det virket som du bare leste opp nyheter man ellers kan finne på gamer.no Men som ofte ellers når det er snakk om e-sport så koblet jeg fort ut så det kan hende at jeg gikk glipp av poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå