Solarstone Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 har ikke akkurat vert så up to date for tiden men så stakk jeg innom noe sider idag og sjekka ut prisene på cpu. koster jo liksom ingen ting! hehe thats just nice=) Eks: Intel Pentium 4 - 3.0Ghz Socket PGA478 PC800, 512KB cache, Boxed inkl. vifte NOK 2 640,- Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sjekk prisen på AMD da... du får mye mer prosessor for pengene! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sjekk prisen på AMD da... du får mye mer prosessor for pengene! lol, det er ikke til å unngå..... Nå var da topic, "prisene ned på CPU". Ikke hvor mye CPU for pengene... Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 sikker på det? AMD Athlon XP 3000+(barton) koster ca. 1900 kr. Greit, du sparer 6-7 lapper og får en cpu med klokkefrekvens på 2170MHz. Jada jada, jeg vet at den skal yte like godt som en cpu på 3GHz, men jeg synes det er kjipt likevel. Desuten er FSB'en på 333, og dual channal kan du bare stappe i ræven.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja. Intel kuttet prisene med opp til ca.33% på de dyreste modellene. Så nå er det mye rimeligere. De dårligste modellene ble kuttet med ca.6-7% tror jeg... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja, og det var ikke for sent. Håper AMD kjører et drastisk priskutt på de nye seriene sine, for de koster jo skjorta. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå