Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Freddie Mercury Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Begynner vel å bli noen år siden han vandra til de evige jaktmarker nå så bildene må være noen år. Husker ikke helt når Sony for alvor heiv seg ut på kameramarkedet så det blir vel farlig å stille spørsmål ved utstyret her? Men mannen i kjent stil er det ingen tvil om. Husker ham vel best fra åpningen av OL i Barchelona var det kanskje? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Begynner vel å bli noen år siden han vandra til de evige jaktmarker nå så bildene må være noen år. Husker ikke helt når Sony for alvor heiv seg ut på kameramarkedet så det blir vel farlig å stille spørsmål ved utstyret her? Men mannen i kjent stil er det ingen tvil om. Husker ham vel best fra åpningen av OL i Barchelona var det kanskje? Roar Han vandra i 1991. Altfor tidlig og altfor tragisk. Nei, du skal ikke spørre om utstyret, det er uvesentlig.. Det er vel der han synger operaduett med sin gode venninne Montserrat Caballe, veldig stilig. OL i Barcelona var forøvrig i 1992, året etter han døde. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Er jo mesterlig knipsa disse bildene! Liker også veldig godt ordene du legger ved bildene dine. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Begynner vel å bli noen år siden han vandra til de evige jaktmarker nå så bildene må være noen år. Husker ikke helt når Sony for alvor heiv seg ut på kameramarkedet så det blir vel farlig å stille spørsmål ved utstyret her? Men mannen i kjent stil er det ingen tvil om. Husker ham vel best fra åpningen av OL i Barchelona var det kanskje? Roar Han vandra i 1991. Altfor tidlig og altfor tragisk. Nei, du skal ikke spørre om utstyret, det er uvesentlig..Det er vel der han synger operaduett med sin gode venninne Montserrat Caballe, veldig stilig. OL i Barcelona var forøvrig i 1992, året etter han døde. Da må det ha vært et enda tidligere OL for jeg husker han sang ved åpningen. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Oh, yes, the show must go on....it´s a kind of magic:-) Og magisk var denne herremannen (og gruppa forøvrig) Er vel kåret til verdens beste vokalist, som gikk ut av opera akademiet i Liverpool som beste elev noen gang, har jeg hørt. Fyren var bare helt rå på scenen i tillegg. Artig gjensyn, men synes Fru Tussaud kunne lagt litt mer av sjela i fremstillingen av Kongen av vokalister (Elvisfolka kan bare si hva de vil..), men det skal jeg ikke ta deg for:-) Synes du har foreviget dette bra, og fremdeles moro å se hva du har sett i London:-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Begynner vel å bli noen år siden han vandra til de evige jaktmarker nå så bildene må være noen år. Husker ikke helt når Sony for alvor heiv seg ut på kameramarkedet så det blir vel farlig å stille spørsmål ved utstyret her? Men mannen i kjent stil er det ingen tvil om. Husker ham vel best fra åpningen av OL i Barchelona var det kanskje? Roar Han vandra i 1991. Altfor tidlig og altfor tragisk. Nei, du skal ikke spørre om utstyret, det er uvesentlig.. Det er vel der han synger operaduett med sin gode venninne Montserrat Caballe, veldig stilig. OL i Barcelona var forøvrig i 1992, året etter han døde. Da må det ha vært et enda tidligere OL for jeg husker han sang ved åpningen. Roar Wikipedia sier: Barcelona is an album recorded by Freddie Mercury, frontman of popular British rock band Queen, and operatic soprano Montserrat Caballé. Released in 1988. It is the second and final solo album recorded by Mercury. After Barcelona was selected to host the 1992 Summer Olympics, Mercury was approached to write a song as a theme for the forthcoming games. Han døde forøvrig 24/11-91 så han rakk ikke åpningen...... Endret 15. mai 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Begynner vel å bli noen år siden han vandra til de evige jaktmarker nå så bildene må være noen år. Husker ikke helt når Sony for alvor heiv seg ut på kameramarkedet så det blir vel farlig å stille spørsmål ved utstyret her? Men mannen i kjent stil er det ingen tvil om. Husker ham vel best fra åpningen av OL i Barchelona var det kanskje? Roar Han vandra i 1991. Altfor tidlig og altfor tragisk. Nei, du skal ikke spørre om utstyret, det er uvesentlig..Det er vel der han synger operaduett med sin gode venninne Montserrat Caballe, veldig stilig. OL i Barcelona var forøvrig i 1992, året etter han døde. Da må det ha vært et enda tidligere OL for jeg husker han sang ved åpningen. Roar Nei da, det var det OL'et, det var et opptak du så. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Er jo mesterlig knipsa disse bildene! Liker også veldig godt ordene du legger ved bildene dine. Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! Så hyggelig at du liker dem. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Oh, yes, the show must go on....it´s a kind of magic:-) Og magisk var denne herremannen (og gruppa forøvrig) Er vel kåret til verdens beste vokalist, som gikk ut av opera akademiet i Liverpool som beste elev noen gang, har jeg hørt. Fyren var bare helt rå på scenen i tillegg. Artig gjensyn, men synes Fru Tussaud kunne lagt litt mer av sjela i fremstillingen av Kongen av vokalister (Elvisfolka kan bare si hva de vil..), men det skal jeg ikke ta deg for:-) Synes du har foreviget dette bra, og fremdeles moro å se hva du har sett i London:-) Det er jo bare voks, så det er vel måte på hva man kan forvente av naturtrohet også da. Skulle gått an å lagt ved en musikksnutt her også, men det ville vært vanskelig å velge...men jeg er jo veldig glad i Love of my life, riktignok skrevet av May såvidt jeg vet, men den er vakker. Dyktige og velutdannede karer dette. :thumbsup: Vil dere se mer fra vokskabinettet, eller skal jeg finne på noe annet i morgen? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Flotte bilder av en fantastisk artist. Husker han faktisk best fra låten The Great Pretender. En låt som The Platters fikk en nr en hit i siste halvdel av 50 - tallet. Trodde ingen kunne makte å framføre en bedre versjon av denne sangen, men The Great Freddie maktet det. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Flotte bilder av en fantastisk artist. Husker han faktisk best fra låten The Great Pretender. En låt som The Platters fikk en nr en hit i siste halvdel av 50 - tallet. Trodde ingen kunne makte å framføre en bedre versjon av denne sangen, men The Great Freddie maktet det. Vennlig hilsen Ragnar Ja, han har en fantastisk flott stemme. Vi har nok alle melodier vi forbinder med denne sangeren/gruppa. We are the champions, må vel kanskje være den mest spilte? Den spilles jo på aaaaalle idretsarrangement! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Disse bildene er jo helt topp. Flotte farger, en meget god skarphet og en fin beskjæring av samtlige bilder. Jeg skal være enig med deg at han var en god sanger og sammen med Queen ble det dynamitt. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Flotte bilder Helene. Ikke kikket inn på dem før nå..men da så jeg at de var kjempefine! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Disse bildene er jo helt topp. Flotte farger, en meget god skarphet og en fin beskjæring av samtlige bilder. Jeg skal være enig med deg at han var en god sanger og sammen med Queen ble det dynamitt. Mvh Torbjørn Flotte bilder Helene. Ikke kikket inn på dem før nå..men da så jeg at de var kjempefine! Hilsen Tove Tusen takk begge to for så hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Hvis du liker Freddie Mercury og Queen, kan jeg på det varmeste anbefale musicalen "We Will Rock You" som går i London, og er en av verdens mest sette musicaler.For få år siden satt min daværende kjæreste og jeg på andre rad midt framfor scenen under den eksplosive og svært musikalske forestillingen. Et minne for livet! Endret 15. mai 2015 av 96abrevs 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Hvis du liker Freddie Mercury og Queen, kan jeg på det varmeste anbefale musicalen "We Will Rock You" som går i London, og er en av verdens mest sette musicaler. For få år siden satt min daværende kjæreste og jeg på andre rad midt framfor scenen under den eksplosive og svært musikalske forestillingen. Et minne for livet! Det skal jeg huske på! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 En fin hyllest til en stor sanger . Madame Tussaude derimot har vist ved flere anledninger at voksfigurene ikke ligner originalene noe særlig. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 En fin hyllest til en stor sanger . Madame Tussaude derimot har vist ved flere anledninger at voksfigurene ikke ligner originalene noe særlig. Mvh Alec Synes du denne var ulik? Da skal jeg vise deg en i morgen som er ganske lik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 En fin hyllest til en stor sanger . Madame Tussaude derimot har vist ved flere anledninger at voksfigurene ikke ligner originalene noe særlig. Mvh Alec Synes du denne var ulik? Da skal jeg vise deg en i morgen som er ganske lik Synes ikke at disse var ulik , men en del av de andre var det den gangen jeg var der. Nå begynner det å bli alvorlig mange år siden jeg var i London og besøkte voksmuseet. det var før digitalkameratiden . Jeg hadde et Olympus OM 1 med original Olympus 28mm , 50mm og 75-150mm. Samt motorfremtrekk. (winder) Angrer i dag på at jeg solgte det , og bildene jeg tok i London skulle jeg gjerne ha delt på forumet . Problemet er at jeg ikke vet hvor de er. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg