Øystein.F. Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Gå til kamp mot terroristar i Ubisofts nye skytespel.Rainbow Six Siege har fått dato Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Neste gang kan de komme med swat 5 det er like gøy Endret 15. mai 2015 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Igjen et "Rainbow Six" spill som ikke har noe med rainbow six å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg skulle ønske noen klarte å lage et spill som faktisk reflekterer boka bedre enn noengang tidligere, Spillserien begynte bra, men har i de siste 10 årene sunket til et nivå som er så lavmål at jeg har mistet all interesse. Anbefaler "Squad" som er Greenlit på Steam, virker som et virkelig robust lagspill for alle som enn måtte være interesserte. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Etter å spilt beta i 20-30 timer tipper jeg at dette blir en stor flopp. Det virket som om Seige var spillet som skulle ta serien inn på en mer seriøs rettning, dengang ei. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Etter å spilt beta i 20-30 timer tipper jeg at dette blir en stor flopp. Det virket som om Seige var spillet som skulle ta serien inn på en mer seriøs rettning, dengang ei. Siege er noe som kunne blitt så bra, husker jeg tenkte dette var endelig den revolusjonen innen fps vi ventet på. Resultatet utifra betaen er noe av det verste jeg har sett. Banene er knøttsmåe og alt av taktikken vi ble lovet er basicly borte. Spawner jo oppå hverandre. Jeg ble sjokkert ihvertfall over hvor dårlig det er. Ubi rører jeg aldri noe mer, fucka opp Assassins Creed, Watch Dogs, Far cry, Rainbow Six og venter nå bare på floppen The Division. Dem har allerede innrømmet downgrade der også ... Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Etter å spilt beta i 20-30 timer tipper jeg at dette blir en stor flopp. Det virket som om Seige var spillet som skulle ta serien inn på en mer seriøs rettning, dengang ei. Siege er noe som kunne blitt så bra, husker jeg tenkte dette var endelig den revolusjonen innen fps vi ventet på. Resultatet utifra betaen er noe av det verste jeg har sett. Banene er knøttsmåe og alt av taktikken vi ble lovet er basicly borte. Spawner jo oppå hverandre. Jeg ble sjokkert ihvertfall over hvor dårlig det er. Ubi rører jeg aldri noe mer, fucka opp Assassins Creed, Watch Dogs, Far cry, Rainbow Six og venter nå bare på floppen The Division. Dem har allerede innrømmet downgrade der også ... Fra en som likte Far Cry 3 veldig godt, og skal til innkjøp av 4ern snart. Hva er det de ødela der? Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Etter å spilt beta i 20-30 timer tipper jeg at dette blir en stor flopp. Det virket som om Seige var spillet som skulle ta serien inn på en mer seriøs rettning, dengang ei. Siege er noe som kunne blitt så bra, husker jeg tenkte dette var endelig den revolusjonen innen fps vi ventet på. Resultatet utifra betaen er noe av det verste jeg har sett. Banene er knøttsmåe og alt av taktikken vi ble lovet er basicly borte. Spawner jo oppå hverandre. Jeg ble sjokkert ihvertfall over hvor dårlig det er. Ubi rører jeg aldri noe mer, fucka opp Assassins Creed, Watch Dogs, Far cry, Rainbow Six og venter nå bare på floppen The Division. Dem har allerede innrømmet downgrade der også ... Fra en som likte Far Cry 3 veldig godt, og skal til innkjøp av 4ern snart. Hva er det de ødela der? Grafikk og gameplay var absolutt godt, men det var ikke noe nytt i fra treeren til fireren, annet enn ny natur og ny historie - og for meg er det historiedelen som falt flatt. Den var mye mer interessant og intens i FC3 enn i 4-ern, syntes jeg. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Etter å spilt beta i 20-30 timer tipper jeg at dette blir en stor flopp. Det virket som om Seige var spillet som skulle ta serien inn på en mer seriøs rettning, dengang ei. Siege er noe som kunne blitt så bra, husker jeg tenkte dette var endelig den revolusjonen innen fps vi ventet på. Resultatet utifra betaen er noe av det verste jeg har sett. Banene er knøttsmåe og alt av taktikken vi ble lovet er basicly borte. Spawner jo oppå hverandre. Jeg ble sjokkert ihvertfall over hvor dårlig det er. Ubi rører jeg aldri noe mer, fucka opp Assassins Creed, Watch Dogs, Far cry, Rainbow Six og venter nå bare på floppen The Division. Dem har allerede innrømmet downgrade der også ... Fra en som likte Far Cry 3 veldig godt, og skal til innkjøp av 4ern snart. Hva er det de ødela der? Grafikk og gameplay var absolutt godt, men det var ikke noe nytt i fra treeren til fireren, annet enn ny natur og ny historie - og for meg er det historiedelen som falt flatt. Den var mye mer interessant og intens i FC3 enn i 4-ern, syntes jeg. Hadde forventa meg det, men håpa de hadde implementert noe nytt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå