Howard_ Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Har en nøkkel til overs hvis noen ønsker, send pm Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Jeg har to nøkler, send pm den som vil ha. EDIT: Begge nøklene er gitt vekk! Endret 17. mai 2015 av Cursio Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Enten har de jeg har spilt mot spilt i hele dag eller så er det AI. Teamene heter jo det samme hele tiden. Ingen svarer på chat heller. Lenke til kommentar
hakonovi Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Enten har de jeg har spilt mot spilt i hele dag eller så er det AI. Teamene heter jo det samme hele tiden. Ingen svarer på chat heller. I oppstarten, før du trykker ready, så ser du kanskje 1-3 lagnavn, disse er online, de markeres også fra AI med tydeligere skrift rett før man kommer til starten. Team Gatebil og de andre du ser hele tiden er AI. Men ja, jeg synes også ekte spillere burde vært mye bedre markert under og etter løpet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Enten har de jeg har spilt mot spilt i hele dag eller så er det AI. Teamene heter jo det samme hele tiden. Ingen svarer på chat heller. Utviklerne fortalte oss på mandag at de har hatt enorm pågang og besluttet derfor skrudd av flerspillerstøtten noen dager mens de rettet feil. Tipper det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Etter å ha testet dette spillet siden 16. mai, så er konklusjonen min at jeg ikke har sett så dårlig AI i et bilspill siden Pitstop 2. Jeg har heller ikke sett så aggressiv kjøring fra AI siden Destruction Derby. Når det er sagt, så er spillet fortsatt morsomt, og det har helt klart et stort potensiale. Endret 20. mai 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Etter at løpet er ferdig, så skjer det ingenting. Flere som har det problemet? Det er en feil med en av banene, denne banen er fortsatt under utvikling. Har rapportert den samme feilen på forumet deres, og de holder på å fikse den banen. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Pressfire.no har fortsatt nøkler! Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Pressfire.no har fortsatt nøkler! Vi har også nøkler etter at vi fikk en ny bunke fra utviklerne. Refresh artikkelen :-) Lenke til kommentar
TaskenspiIler Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Fikk bare et blankt felt der det skulle være nøkkel Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Fikk bare et blankt felt der det skulle være nøkkel Har du fått en e-post fra oss i dag? Vi har ikke planer om å sende ut noe før vi har gjennomført trekningen i morgen formiddag. Lenke til kommentar
TaskenspiIler Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Fikk bare et blankt felt der det skulle være nøkkel Har du fått en e-post fra oss i dag? Vi har ikke planer om å sende ut noe før vi har gjennomført trekningen i morgen formiddag. Se her ja, her er det jeg som roter. Åpnet en gammel epost. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Pressfire.no har fortsatt nøkler! Vi har også nøkler etter at vi fikk en ny bunke fra utviklerne. Refresh artikkelen :-) Klar over det, men hos Pressfire.no får man dem med en gang man skriver inn e-posten. Endret 20. mai 2015 av Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå