Gjest member-296438 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Dette må vel kalles skråblikk:-) Fin dybde og former med linjene fra lyset, og personen er meget godt plassert. Disse motlysbildene er det få som behersker bedre enn deg, og du er flink til å finne det rette øyeblikket å trykke på knappen. Ser ut som hun(?) går med veldig bestemte skritt forbi de som sitter ved vinduene, nesten som hun ikke vil ha noe med dem å gjøre..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Spennende bilde fra Stasjonshallen i Oslo. Perfekt omriss av hodet på personen p.g.a. lyset som faller inn fra høyre. Også den lille detaljen som den lille lysåpningen ved benet øker det gode inntrykk. Teknisk sett et meget godt bilde etter min oppfatning. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Mer lys og skygger. Fine linjer som vitner om at du etter hvert har lært at spenning i bildet er viktig. At vi her ser konturer av et ansikt og ikke bare silhuett ser jeg også som et pluss. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Dette må vel kalles skråblikk:-) Fin dybde og former med linjene fra lyset, og personen er meget godt plassert. Disse motlysbildene er det få som behersker bedre enn deg, og du er flink til å finne det rette øyeblikket å trykke på knappen. Ser ut som hun(?) går med veldig bestemte skritt forbi de som sitter ved vinduene, nesten som hun ikke vil ha noe med dem å gjøre..... Spennende bilde fra Stasjonshallen i Oslo. Perfekt omriss av hodet på personen p.g.a. lyset som faller inn fra høyre. Også den lille detaljen som den lille lysåpningen ved benet øker det gode inntrykk. Teknisk sett et meget godt bilde etter min oppfatning. Mer lys og skygger. Fine linjer som vitner om at du etter hvert har lært at spenning i bildet er viktig. At vi her ser konturer av et ansikt og ikke bare silhuett ser jeg også som et pluss. Roar Takk for innspill. Konturene rundt ansiktet var det jeg selv likte best med bildet, uten at jeg synes det gjør bildet til noe særlig over gjennomsnittet dessverre.. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg