Morten Syreng Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Klar for 17. Mai? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Du er klar til innsats ser jeg ! Artig oppstilling. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Et litt uvanlig (fotogent) patriotisk bilde. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Med det været som er spådd i Oslo tror jeg kameraer og linser skal få hvile da jeg har mer enn nok å redigere for tiden. Dessuten så sier tidligere erfaringer at det beste bildene ikke kommer akkurat den dagen med folk overalt som sild i tønne. Her burde vel holde med objektivene på ytre høyre og i midten. Bruker sjøl en Tamron 16-300 og en Sigma 8-16 som ekstra nå og det holder for det meste unntatt småfugl som fordrer at Sigma 150- 500 mm. tas i bruk. Men "good Luck" så får vi kanskje se noen resultater over hælja en gang? Roar Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Du er klar til innsats ser jeg ! Artig oppstilling. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det og god helg! Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Med det været som er spådd i Oslo tror jeg kameraer og linser skal få hvile da jeg har mer enn nok å redigere for tiden. Dessuten så sier tidligere erfaringer at det beste bildene ikke kommer akkurat den dagen med folk overalt som sild i tønne. Her burde vel holde med objektivene på ytre høyre og i midten. Bruker sjøl en Tamron 16-300 og en Sigma 8-16 som ekstra nå og det holder for det meste unntatt småfugl som fordrer at Sigma 150- 500 mm. tas i bruk. Men "good Luck" så får vi kanskje se noen resultater over hælja en gang? Roar Takk for kommentar Roar. Selv om linsene er klare til bruk ender jeg nok opp med å bruke Canon Powershot G7X på nasjonaldagen. Det er så praktisk med et lite kamera når man kanskje har en paraply i den ene hånda og en 4-åring i den andre. Men hvem vet? Jeg har ihvertfall bestilt pent vær! God helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg