LMH1 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 hei, vet noen om Samsung CLP-680DW er god laserskriver? Samsung CLP-680DW Det jeg mener med god at bildekvaliten blir like god som å skrive ut photo papir hos en profesonell skriver beregnet på digital utskrifter? Siden normalsett pleier de fleste laserskriver være langt bedre en blekkskriver på farge og skarphet. Men problemer er ofte: Og at ark sitter fast i skriveren, særlig billige laserskriver. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Skriveren er god selv om jeg ikke har testet label skriving ennå, men den gir god bildekvalitet med farger. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Hei, igjen må advare dere for samsung support. Prøvde en rekke ganger å kontakte de angående dette, de vil ikke svare på om denne skriveren vil kunne skrive på photo papir eller CD kovere av annet en papir (Vanlig A4 ark). Husk på dette hvis der skal kjøpe samsung skriver, syns dette er dårlig. Sendt epost for 1 uke siden til [email protected] som opplyses men får ikke svar etter 1 uke. Prøvd å kontakte disse folkene på chat men de sier de har ikke fått noen epost, og avsluttet samtalen med en gang jeg forsøker å stille spørsmål om dette. Jævlig useriøst. Var en som het Muhammed jeg ofte var kontakt med. Så med mindre samsung har dårlig ansatte eller fremstår som useriøst så vil jeg folk skal være klar over dette. Har også prøvd å ringe disse, uten hell, blir kun satt over men får aldri noe svar. Endret 22. mai 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå