singboss Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er det noen som kan fortelle meg maks P4 jeg kan bruke på dette kortet? Har bestilt en P¤ 2,4 GHZ. Kan jeg bruke 2,6 GHZ? Eller er det ingen maks-grense. Vurderer alternativt å kjøpe nytt HK+AMD 2,5 Barton+ny ram (blir ca 4-500 dyrerere) enn P4 2,4 ghz iom jeg også bruker SD-ram. Men da må jeg også formatere HD, og det har jeg ikke lyst til. På forhånd takk Jørn Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 I følge ASUS sine sider støtter det hovedkortet opptil 2.6 GHz CPU (400 MHz FSB) i alle revisjoner. P4 2.6 krever riktignok BIOS versjon 1011... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er det Asus P4BGL-MX m-ATX du mener? Hvis ja, så er det maks 2.4 GHz 400MHz FSB ifølge denne siden. Lenke til kommentar
singboss Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Ok Takk. Jeg leste også der men var ikke helt sikker på hva de mente, men hadde tolket det slik som deg. Da er det sikkert riktig. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå