AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hei, 18 år gammel. Normal BMI/helse. Jeg drakk kaffe for 4 uker siden ca. Da kom jeg på å drikke så mye at jeg fikk kraftig hjertebank. Jeg har drukket kaffe siden, men selvfølgelig ikke så mye. Det jeg spessielt har merket er at etter den hendelsen har jeg nå så og si leamus i hele kroppen, nærmest hele tiden. Spessielt i magen, overalt. Det er hardt, en skulle tro det var et foster der inne og sparket. Men nå er jeg gutt, og er derfor garantert ikke gravid. Jeg føler det skikkelig. Det stedet på magen som preges av leamus føles ut som om utvider seg kraftig. Noen som vet noe? Anonymous poster hash: a9cec...278 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Det gjelder også mange andre steder, som lår, kne, arm, ben.osv. Anonymous poster hash: a9cec...278 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 høres ut som noe innbilt. Kaffen har garantert ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå