donald D Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Pc`en starter på nytt med en gang jeg prøver og starte windows. Har netopp byggd ny pc med: atholon 2000 cpu Asus Hovedkort Derre skjønner sikkert hva jeg mener. Problemet Har netopp byggd nye pc og når jeg slår på pcen og det kommer om noe rart hvor det står noe lignende: Får ikke startet windows fordi det har skjedd en nye endring enten i hardware eller i software, så står det at jeg kan starte pcen som den var eller i sikkerhets modus men uannshet hva jeg gjør så kommer det på skjermen no singnal å så hører jeg at pcen stopper, men så innen 1 sekund starter pc igjen. Slik fortsetter det i det evige. Plis hjelp jeg er desperat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Regner med at det skyldes at det nye hovedkortet ditt har et annet chipset enn det gamle. For du har ikke formatert / reinstallert Windows, eller? Vil tippe på at problemet ligger der hvis det ikke er gjort. Windows takler sjelden HK-bytte uten reinstall. Lenke til kommentar
donald D Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 nei jeg har ikke formater reistallert windows. Hvordan gjør jeg det no da? Takk ellers Lenke til kommentar
donald D Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 hvordan Formaterer eller reinstallerer jeg windows nå da pliz svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sjekk her: http://www.windows.no/win_inst.php Du trenger ikke å bumpe etter 10 minutter heller Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 søk på google.com på formatering eller formater osv så kan du finne en guide eller så er du så heldig at snekker´n, appollox eller de andre som er veldig gode på pc her kan hjelpe deg men lykke til. Google is your friend! Lenke til kommentar
donald D Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 kan du svare selv slik at jeg slipper og bryne meg på ting jeg ikke vet. Lenke til kommentar
Cutler Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sett Bios til å boote fra cd som førstevalg. Start pcen med windows cd,n formater harddisken eller den partsjonen du skal bruke og installer windows på vanlig måte. Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bare husk på å ta backup av alt som du helst vil beholde.. Lenke til kommentar
Cutler Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det glemte jeg visst å fortelle, at når du fomaterer så blir det vanskelig å finne noe av det du hadde der fra før! *grin* Xp2500@166*12,5(for øyeblikket) 256 no name pc2700 Msi k7n2g-ILSR Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det glemte jeg visst å fortelle, at når du fomaterer så blir det vanskelig å finne noe av det du hadde der fra før! *grin* Nice one Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du kan jo skru den opp og se om du finner noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå