Gjest medlem-169651 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Har en Note 3 jeg vurderer å bytte ut ettersom jeg sjelden bruker den. Har fått bud på 2.500 kr. Men hva kan jeg få tak i for 2.500-3.000 kr som egentlig kan måle seg med en Note 3? Finnes det noe? Har ikke lyst å kvitte meg med den bare for å kjøpe noe annet som ikke er noe bedre. Endret 14. mai 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Da må du nesten definere "bedre". Hva ser du etter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Tja, jeg er veldig opptatt av kameraet og god batteritid. Utover det bryr jeg meg ikke så mye. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Om kamera og batteri er viktigere enn feks apputvalg, så er det jo uten tvil en eller annen Nokia Lumia som bør vurderes her. I den prisklassen i Androidverden så høres det ut som LG G3 bør vurderes. Iphone 5 har rett og slett ikke bra batteritid, og den er også steingammel. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Kjøpte nettopp Z3 Compact. Storfornøyd med den. Deilig at den ikke er like stor som de største mobilene. Men siden du har Note, så liker du kanskje store telefoner. Liker at Z3 er IP68, skal da visstnok tåle noe slikt som å ligge en meter under vann i en halvtime. EDIT: Så nå at den ligger på 3800 i pris, så er vel utenfor din prisklasse (kjøpte selv med 12 mnd binding, og betaler da 2400). Endret 14. mai 2015 av Shi Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 http://www.proshop.no/Mobiltelefon/Honor-6-White-2468516.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Takk for forslag. Honor 6 er sikkert en ok telefon, men den har et for dårlig kamera. Z3C er litt i dyreste laget og har heller ikke et spesielt godt kamera. Lumia modellene er også bra, men der får man enten god batteritid eller godt kamera. Dessverre ikke begge samtidig får jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Siden du skal erstatte en Note 3, antar jeg (muligens feilaktig) at du ønsker en ganske stor telefon (5+"). Har du sett på LG G3? Den har fått god omtale for batterilevetid, og skal ha bra kamera. Har personlig ikke vært innom LG siden jeg hadde G2, men de tingene jeg savnet på G2 var støtte for minnekort og (enda) bedre kamera, og G3 har fått begge deler. For G2 måtte man kjøpe 32 GB-modellen dersom 16 var for lite, mens for G3 kan man kjøpe et passe stort minnekort for å utvide. G3 16 GB koster fra knapt 3000 nå. Lumia 1320 med OK kamera (men bare 5 Mpix), stor skjerm og bra batteri kan være et alternativ, selv om den begynner å bli gammel nå. Mulig 640 XL er et bedre valg nå, samme pris, men jeg har ikke lest meg opp på tester av disse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Har vurdert LG G3, men jeg er usikker på om den er noe bedre enn Note 3. Eller om den kanskje er sånn ca like bra? Mobilen trenger ikke være stor, men det er jo ofte slik nå at de mindre mobilene har mye dårligere ALT enn de større. Så grunnen til at jeg skaffet Note 3 var jo at den var bra på kamera, batteri og også lydkvalitet. Fant ikke så mange andre som var det. Lumia 1320 har jeg hatt og selv om batteritiden var meget god, var den for stor. Og kameraet imponerte på ingen måte. Takk for ideene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå