Turbo300 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hei kom opp i matte til eksamen og lurer på hva jeg skal gjøre nå. Fikk 2/3 på tentamen som vi hadde for noen uker siden. Så sier litt om hvor "god" jeg er. Er det noen som har noen gode tips til og bli bedre på kort tid? Tror jeg har eksamen på onsdag:P Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hei kom opp i matte til eksamen og lurer på hva jeg skal gjøre nå. Fikk 2/3 på tentamen som vi hadde for noen uker siden. Så sier litt om hvor "god" jeg er. Er det noen som har noen gode tips til og bli bedre på kort tid? Tror jeg har eksamen på onsdag:P er stort sett i samme båt som deg, eksamen på tirsdag og er.... ikke klar. Ikke klart å øve enda, men dert du burde gjøre er: 1. å se hva du gjorde feil med forrige tentamen og lære det du ikke klarte. 2. Se på tidligere eksamener som viser hva som kan komme, gjør bare de vanskelige oppgavene som du sliter med. 3. Lær deg formler som lærer har sagt at kan komme på del 1 og lær npr de skal brukes, del 2 har du hjelpemidler så trenge rikke huske noen formler der. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Hei kom opp i matte til eksamen og lurer på hva jeg skal gjøre nå. Fikk 2/3 på tentamen som vi hadde for noen uker siden. Så sier litt om hvor "god" jeg er. Er det noen som har noen gode tips til og bli bedre på kort tid? Tror jeg har eksamen på onsdag:P Ville være enklere å komme med konkrete tips om du skriver hvilket mattekurs det er snakk om. Endret 15. mai 2015 av NU`er Lenke til kommentar
miyma Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Matte suger. kom opp jeg også og sliter. Har eksamen denne uka, vet ikke hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 En kan finne formlene som man må kunne på del 1 i eksamensveiledningena på Udir.no. Lenke til kommentar
Woodie Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hvorfor bruke dette forumet når vi kan bruke Thrillseekers ? #Yoloblazeit Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 På denne siden finner du mattekurs: http://campus.inkrement.no/Home/Catalog Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det jeg lærte for trettifem år siden, og som fortsatt gjelder for bonusbarna mine, er at det er tidspresset som kommer til å knekke dere. Dere må ha så mye erfaring med å løse oppgaver at alt bare reduseres til refleksbevegelser i høyrehånda. Så sett dere ned og løs oppgaver til dere spyr. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 NDLA.no har også mattekurs og en rekke oppgaver for de forskjellige mattekursene. Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det jeg lærte for trettifem år siden, og som fortsatt gjelder for bonusbarna mine, er at det er tidspresset som kommer til å knekke dere. Dere må ha så mye erfaring med å løse oppgaver at alt bare reduseres til refleksbevegelser i høyrehånda. Så sett dere ned og løs oppgaver til dere spyr. han skjer hvis han bruker vensterhånda da? men son serriøst du brudre bare se på gamle prøve og tentamner og se hvs du har gjort feil og øv på det også må du ikke stresse for mye på eksamen Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Hei kom opp i matte til eksamen og lurer på hva jeg skal gjøre nå. Fikk 2/3 på tentamen som vi hadde for noen uker siden. Så sier litt om hvor "god" jeg er. Er det noen som har noen gode tips til og bli bedre på kort tid? Tror jeg har eksamen på onsdag:P Det du bør gjøre er og øve på det som du tror du sliter med. Tipser deg også meg og øve på geogebra og excel hvis du ikke er kjempe flink til det da. Se igjennom gamle prøver og rett på deg selv. Tipser også om fra min mattelærer at du starter med det enkleste og jobber med det som er vanskeligst til slutt. Se igjennom det du har gjort flere ganger og gjerne sett prøve på svaret. Viktig at du ikke stresser, og husk og ta MYE LUFT for når man sitter inne i et rom med 30 andre elever på eksamen eller tentamen så blir det like oksygen som blir tilført hjernen og gjør at du får vondt i hode eller tenker dårlig og da er det viktig og gå ut og trekke litt frisk luft for da fungerer hjernen bedre ---------------------------------------------------- Når du er hjemme kan du jo be noen lage neon vriende oppgaver som du kan løse og se om du har fått svarene dine riktig. Endret 20. mai 2015 av eksamen2015 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå