friskusen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hei! Har nå fått meg jobb i Irland, er usikker på om jeg skal takke ja til dette. Lurer på om det er noen som har hatt positiv erfaring fra dette tidligere eller som jobber der nå. Min største bekymring er at jeg må finne meg en leilighet som er billig nok. Det beste hadde vært å leie med noen. Får 23000 euro i året, som ikke er så veldig mye å skryte av. Takk for svar -Friskus Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Vet det er en del som gjør dette men da er det som regel i varmere strøk, ser ikke helt sjarmen med Irland, hvorfor jobbe der over Norge hvis lønnen heller ikke er så fantastisk? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Kjenner en del som har jobbet i Irland, det går mellom fantastisk og møkkaland... Lønnen er sjelden så mye å skryte av. Men av det jeg har skjønt, så er skatte og avgiftsnivået i Irland lavere enn det er i Norge. Hvis dette er for å få erfaring og for å få forsøkt å bo i utlandet, så kan det være verdt det. Dette er jo en avveining du må gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå