Xjes Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har Windows xp home.. den gamle pc'en formaterte jeg ganske mange ganger p.g.a virus osv. Nå nettopp formaterte jeg den nye pc'en min! Når jeg skulle aktivere windows så kommer der en melding der det står at key'n er brukt for mange ganger. HJELP, hva skal jeg gjøre ??? :!: Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ring Microsoft for å få en ny nøkkel!! :-) Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Anbefaler deg å kontakte Microsoft og be om en ny nøkkel. Regner med at det at du har lovlig lisens. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Microsoft er så idiotiske på det området der. Hvis du f.eks oppgraderer en viktig komponent i pc'en, som HK eller CPU så vil ikke produktnøkkelen virke. De registrerer hardware første gang du bruker nøkkelen, så hvis du siden avviker mye i hardware, så vil ikke nøkkelen virke, og du må be om ny. Helt på trynet. Jeg vet faktisk ikke om du kan få ny heller, men det burde du så f**n meg få, vi betaler tross alt flere hundre for Home edition og flere tusen for pro edition. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Klart du kan få ny. Når du har skiftet hw et visst antall ganger, må du aktivere på nytt. Det er ikke spesielt vanskelig, om det nå enn er litt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå