Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Fiskeørn har jeg ikke fått "has" på når det gjelder fotografering, på tross av at den hekker på en øy ikke så langt fra der jeg holder til daglig. Fint å se at andre leverer bilder av denne store og flotte fuglen. Her et fint fluktbilde hvor du nærmest kan se at ørnen speider etter noe, og noe er nesten alltid føde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Fiskeørn har jeg ikke fått "has" på når det gjelder fotografering, på tross av at den hekker på en øy ikke så langt fra der jeg holder til daglig. Fint å se at andre leverer bilder av denne store og flotte fuglen. Her et fint fluktbilde hvor du nærmest kan se at ørnen speider etter noe, og noe er nesten alltid føde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for kommentaren. Du må komme deg på øya og få festet den til brikka. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Et flott bilde av fiskeørna dette. Fin beskjæring, fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Grei plassering i flata av et fint fluktbilde i noe kraftig lys uten at det er noe i veien med skarpheten. Tanken om å dempe lyset og kanskje øke kontrasten en tanke for å få detaljene mer ut er noe jeg ville forsøkt. Bortsett fra det blir det lite å klage på her. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hei Melvin Flott bilde av fiskeørna som jeg har sett den mange ganger i Sverige men ikke i Norge. Er ikke den type av biotop her, sjøer med øyer der den bygger rede høyt i noe tre. Her har jeg i stedet havørnen som er mange av nå M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg