Nokaah Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe med anlegg, men vet selvfølgelig veldig lite om det. så håper noen hør kan noe om det. hører ofte at man må styre seg unne ditt og datt.. så blir vanskelig å velge rett anlegg til riktig pris. har sett litt rundt og fant denne pakken som så grei ut. og er grei på pris. men er det bra nokk? er bassen og høyttalerne bra nokk? Link: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14312&katid=40&mid=m436&id=&vn=736&pk=14312 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Det blir bedre en det orginale, men jeg personlig ville da heller sett etter noe pent brukt hvis du ikke vil legge mere penger i det. Du vil også få en bedre sub hvis du regner ut og bygger kasse selv, eller får noen som kan det, til å gjøre det for deg. Men det første du burde bytte er spilleren 1 Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg kjøpte et brukt Bose orginalanlegg til min bil og erstattet høyttalerne i dørene med disse. Synes det er litt mer stilig å ha høyttalerne på sin orginale plass, fremfor svær sub i bagasjen osv. Men er selvfølgelig litt jobb for å få på plass alle høyttalerne på innsiden av hver dør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå