Gå til innhold

Nå får endelig Blu-ray-platene 4K-oppløsning

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Det blir ikke flopp, dette med digitale filmer greiene er bare tull og jeg har aldri likt det. Det er en døgnflue som kommer til å dø ut, adios netflix og viasat...

Det blir som å si at spill ikke kommer til å bli produsert fysisk lenger noe som også ville vært helt idiotisk å si fordi ingenting kan sammenligne seg med å ha et kult cover framfor noe digitalt...

Og man finner ikke alle filmer digital anyway så...

Hehehe, dette er noe av det morsomste jeg har lest på lenge :-)

Og hvis du faktisk ikke mener dette som en spøk....da håper du ihvertfall har fått deg fargetv :-)

(LOL, gidde å ta vare på cover du, jeg har til og med kjøpt spill på Steam som jeg har fysisk fra før, for å slippe å ta var på alle coverne og det rotet.)

Litt interessant...

Det du skriver om at Netflix og Vasat er en døgnflue.... da er du 60 år tenker jeg

Det du skriver om å ta vare på fysiske cover...da er du 13 tenker jeg....

Helt forvirra nå jeg :-D

Det var et useriøst og dumt svar...

Jeg er uenig

Du er ikke tilfeldigvis kreasjonist også? Siden du her tror jeg ytret en mening.
Det er en mening. Du er ikke synsk... Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge norge har ett så elendig nett er disk bedre. Bare de som bor i byene har noe som holder.

Det er jo stort sett omvent (vertfall Hordaland). Fleste bergensere eg kjenner har ikkje tilgang til fiber eller internet over max 25/25. Men med ein gang du kjem ut av byen (10-50 min) så har alle det.

Dette er enkel logikk: Kostnader for å grave sentrumsgater er enorme, og ofte ikke tillatt pga kulturvern osv.

Han skrev jo faktisk "De som bor i byene". Om du bor 40-50 min unna er det ikkje "i byen" lengre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...