Gå til innhold

Samsungs neste smartklokke får roterende urkrans

Anbefalte innlegg

Siden dere nå må dvele ved dette... Apple watch kan IKKE leveres i USA. Men sånn er det vel når man "alltid diskuterer saklig", "aldri gidder å bruke tid på å blande seg inn i en tråd om et produkt som ikke omhandler et ikke-ios-produkt" (for det er det jo bare disse stakars fortapte Android-folkene som gjør slikt), og dere vil vel sikkert vri det til at det var jeg som dro apple inn i debatten også... nei vent, det var ett av forumets største apple fan-huer det ja... sånn som i nesten alle andre tråder som omhandler produkter fra Samsung eller liknende...

I det minste er det litt underholdende, det skal du ha. Litt slitsomt kanskje også...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden dere nå må dvele ved dette... Apple watch kan IKKE leveres i USA. Men sånn er det vel når man "alltid diskuterer saklig", "aldri gidder å bruke tid på å blande seg inn i en tråd om et produkt som ikke omhandler et ikke-ios-produkt" (for det er det jo bare disse stakars fortapte Android-folkene som gjør slikt), og dere vil vel sikkert vri det til at det var jeg som dro apple inn i debatten også... nei vent, det var ett av forumets største apple fan-huer det ja... sånn som i nesten alle andre tråder som omhandler produkter fra Samsung eller liknende...

Den er ikke bare forsinket, den har vært forsinket på ubestemt tid i månedsvis, og fortsatt har ingen sett en helt ferdig versjon av programvaren.

Er det det at det er noen ukers leveringstid for folk som bestiller nå som gjør at du mener dette? Eller at den bare selges på nett? Det gir en slags merkelig mening ift det første sitatet om man omdefinerer "i salg" og "på markedet" til å bety "i fysiske butikker", men ingen overhodet i forhold til det siste (selv om man kanskje kan si at programvare aldri er ferdig). Jeg er oppriktig nysgjerrig, all den tid Apple Watch beviselig er i salg - jeg kan kjøpe en på finn.no i dag og ha den her i kveld om jeg vil. 

I motsetning til den det er snakk om i artikkelen, som det ikke engang er bekreftet at eksisterer. 

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

Den er ikke bare forsinket, den har vært forsinket på ubestemt tid i månedsvis, og fortsatt har ingen sett en helt ferdig versjon av programvaren.

Er det det at det er noen ukers leveringstid for folk som bestiller nå som gjør at du mener dette? Eller at den bare selges på nett? Det gir en slags merkelig mening ift det første sitatet om man omdefinerer "i salg" og "på markedet" til å bety "i fysiske butikker", men ingen overhodet i forhold til det siste (selv om man kanskje kan si at programvare aldri er ferdig). Jeg er oppriktig nysgjerrig, all den tid Apple Watch beviselig er i salg - jeg kan kjøpe en på finn.no i dag og ha den her i kveld om jeg vil.

I motsetning til den det er snakk om i artikkelen, som det ikke engang er bekreftet at eksisterer.

Men da foreslår jeg at du kjøpet deg en apple watch og fikler litt på den, istedet for å spamme denne tråden med vissvass om apple ditt og apple datt....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Når den har vært "rett rundt hjørnet" i et års tid snart tar jeg "en måned eller to leveringstid" med en aldri så liten spade salt.

Vi som ikke vet så mye har gått rundt og innbilt oss at tråden handler om dette antatte produktet fra Samsung med roterende urkrans.

Forøvrig kan jo både du og rogkas ekspandere deres utrolige kunnskap ved å følge newnick sitt råd.

Endret av Snickers-is
Lenke til kommentar

Apple watch ble lansert i september med antatt salgsstart "early 2015". Den kom i salg i April. Hva du måtte tro eller ikke tro eller hvilken spade du tar saltet ditt med forandrer ikke på det faktumet. Går du på Finn.no kan du faktisk kjøpe en i Oslo i kveld, selv om den tydeligvis ikke er i salg ennå. Det får da måte på hvor mye tull man skal prate. *sukk*. 

Og ja, tråden handlet først om en antatt Samsung-watch med roterende bezel. Den er iallfall ikke på markedet, det kan vi være sikre på. Det høres ut som en god idé, men de må få til det tekniske. Har vært borti mange roterende bezeler, og de har en tendens til å bli fulle av møkk og stoppe, pluss at de kan være et helvete ift vanntetthet. Samsung må virkelig ta seg sammen på byggekvaliteten om de skal få noe sånt til å funke fint - det er ikke så lett som man tror. Men det ville vært en god kontrollmekanikk, selv om jeg kan se for meg at det kan bli et problem at folk holder over skjermen når de roterer bezelen, eller at den blir for lett å skru om man skal gjøre det lett å justere den fra siden. 

Endret av Audun_K
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forøvrig kan jo både du og rogkas ekspandere deres utrolige kunnskap ved å følge newnick sitt råd.

Jeg vet vel ikke helt om kunnskapen er så utrolig, jeg vil vel heller si at jeg har huller i min inkompetanse. Men takk for tilliten.

Kanskje jeg kjøper en Apple Watch, men det er først og fremst avhengig av hvordan applikasjoner og tjenester utvikler seg. Blir det bra nok, så kan det jeg hende det dukker opp en sånn på håndleddet senere i år eller til neste år.

Men nå lar vi denne tråden handle som Samsung sin klokke som forhåpentligvis er interessant for de som er i den målgruppa.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...