Exxon Valdez Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Velkommen, Hvordan hindre nettsteder i å oppdage Adblock Plus i Chrome? Jeg begynner å bli mektig lei av nettsteder med drittreklame som praktiserer reklame tvang, slik som tek.no. Eller andre masete nettsteder som oppdager Adblock Plus slik som vg.no, bt.no osv. Jeg må ha en løsning hvor jeg kan ha Adblock Plus aktivert samtidig som jeg kan bruke nettsidene, uten reklame tvang eller mas om at jeg blokkerer annonser. De tjener ikke en eneste krone på meg uansett. Det settes stor pris på en løsning som setter en permanent stopper for denne drittreklamen. Exxon Valdez Jeg er ikke interessert og vil ikke en gang høre noe tull om moral i forbindelse med denne tråden. Bare spar meg for det, slike innlegg vil bli rapportert og slettet automatisk. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Nettstedet oppdager ikke at du har Addblock, men har lagt inn andre annonser og poppus som alternativt dukker opp om den ordinære reklamen ikke vises.. Det er jo bare for deg å blokkere dette også, man kan som regel legge dette manuelt inn i filteret.. Endret 14. mai 2015 av Krozmar Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Det er vel dette det vises til Jeg syns det er kynisk å tvinge meg til å måtte se reklame for å benytte meg av gratis innhold. Jeg vet dog gamle Opera blokkerte uten at TEK merket det. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Det er vel dette det vises til Uten navn.png Jeg syns det er kynisk å tvinge meg til å måtte se reklame for å benytte meg av gratis innhold. Jeg vet dog gamle Opera blokkerte uten at TEK merket det. Det og andre tilfeller slik som på vg.no eller bt.no og andre nettsteder. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) ja, tek.no er ikke alene om dette. Henger meg på tråden, jeg ønsker også fjerne dette da jeg har gått over til chrome. bruker btw denne https://getadblock.com/ Endret 14. mai 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Problem løst. Det er bare til å installere dette: https://chrome.google.com/webstore/detail/scriptblock/hcdjknjpbnhdoabbngpmfekaecnpajba Men nå som jeg er godt igang, finnes det noen bedre og mer elegant løsning uten blokkering av javascript? Noe av innholdet på nettstedet som ikke er reklamerelatert forsvinner også, men det er ihvertfall bedre enn bedriten skoreklame. Endret 14. mai 2015 av Exxon Valdez Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 det er vist en funlskon i AdBlock http://support.getadblock.com/discussions/problems/66617-websites-detecting-adblock Fikk den ikke til å virke på tek dog. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Jeg installerte Adblock Plus i Internett Explorer, og det fungerer helt perfekt. Nettstedene oppdager ikke Adblock Plus, og tvinger deg derfor ikke til å vise annonser eller mase om hvite listing. Dette er med da uten bruk av javascript blokkering. Dermed unngår du at ikke-reklamerelatert innhold forsvinner slik som enkelte artikkelbilder osv. Problemet her er at Internet Explorer er feil nettleser, jeg må klare å oppnå dette med Google Chrome. Det hadde vært noe. Endret 14. mai 2015 av Exxon Valdez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå