Naroze Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 http://viralshare.blogg.no/1429547390_n_blir_det_gratis__ta.html Er det sant jeg holder på med førekortet nå brukt 8 tussen > Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Med tanke på hvor shitty den nettsiden ser ut så regner jeg med at det er kødd. 2 Lenke til kommentar
Rivality Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Litt kildekritikk kan være lurt å ha. Viralshare er eneste nettsiden som skriver om dette. Og navnet sier nok allerede. Det er nok tull. 2 Lenke til kommentar
Naroze Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Med tanke på hvor shitty den nettsiden ser ut så regner jeg med at det er kødd. Håper jeg virkelig ellers blir jeg sinna :X er 18 nå har spart lenge Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Sinna på deg selv, og evnen til å tenke kritisk? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Tror du ikke flere aviser og medier hadde skrevet om dette da? Er vel noe snakk om at noen kommuner skal gi gratis førerkort til invandrere, men ellers må man nok betale selv. Kansje man tar ekstra godt vare på det og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå