Visum Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvis framgangsmåten er riktig, men at du har sett bort ifra at det f.eks. stod 0,5l istedet for 1l, får du ikke noe poeng for den oppgaven? Du får poeng for oppgaven, men du får lite trekk for at du ikke leste oppgaven godt nok. Lenke til kommentar
EgElskarNynorsk Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Hvis framgangsmåten er riktig, men at du har sett bort ifra at det f.eks. stod 0,5l istedet for 1l, får du ikke noe poeng for den oppgaven? Du får poeng for oppgaven, men du får lite trekk for at du ikke leste oppgaven godt nok. Tusen takk for svar (Men er du sikker? Hvor mye trekker de for en sånn feil?) Endret 6. juni 2015 av EgElskarNynorsk Lenke til kommentar
Radulf Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Gode nyheter, snakket nettopp med læreren mine, karakterskalen iår er en del lavere enn ifjor Hei! Var det ikke samme karakterskala som fra i fjor :o jeg syntes jeg husker at 91% var grensen til en 6-er i fjor også :o og 75 til en 5-er Jo så det det samme, tydligvis har forskjellig sensor forskjellig skala... Alle sensorer skal bruke samme skala, det er jo hele poenget med sentralt gitt eksamen. Lenke til kommentar
toria96 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 kan man fortsatt få full uttelling selv om man ikke har tatt hensyn til antall gjeldende siffer? Lenke til kommentar
realreal Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 kan man fortsatt få full uttelling selv om man ikke har tatt hensyn til antall gjeldende siffer? Aner ikke, men det sto i fsr at man måtte ta hensyn til det. Jeg kan ikke huske at kjemilæreren noensinne har nevt gjeldende siffer i undervisning, har det bare som vane fra fysikk å sjekke det når jeg ser over. Lenke til kommentar
toria96 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) kan man fortsatt få full uttelling selv om man ikke har tatt hensyn til antall gjeldende siffer?Aner ikke, men det sto i fsr at man måtte ta hensyn til det. Jeg kan ikke huske at kjemilæreren noensinne har nevt gjeldende siffer i undervisning, har det bare som vane fra fysikk å sjekke det når jeg ser over.Kjempeteit at læreren vår ikke har tatt hensyn til det... tror ikke jeg får 6 nå ass :/ tok ikke hensyns til det i det heletatt Endret 7. juni 2015 av toria96 Lenke til kommentar
toria96 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Gode nyheter, snakket nettopp med læreren mine, karakterskalen iår er en del lavere enn ifjor Hei!Var det ikke samme karakterskala som fra i fjor :o jeg syntes jeg husker at 91% var grensen til en 6-er i fjor også :o og 75 til en 5-er Jo så det det samme, tydligvis har forskjellig sensor forskjellig skala... Alle sensorer skal bruke samme skala, det er jo hele poenget med sentralt gitt eksamen. Hva tror du? hva har det å si om man ikke har tatt hensyn til antall gjeldende siffer? Endret 7. juni 2015 av toria96 Lenke til kommentar
realreal Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Noen flere som har fått karakter? Jeg fikk 6! :-) 1 Lenke til kommentar
Ignorancus Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Noen flere som har fått karakter? Jeg fikk 6! :-) Ser ut som skoler (eller fylker) får karakterene til ulik tid. Vår skal visst komme 20. juni, og mattekarakterer får vi imorgen. Gratulerer med 6 forresten -- virkelig imponerende. Endret 18. juni 2015 av Ignorancus Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Samme her, vi får den ikke før mandag. Gratulerer med 6!! Lenke til kommentar
realreal Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Tusen takk :-) Det er den eneste eksamenskarakteren jeg har fått da, vet ikke når resten kommer... Lenke til kommentar
Ignorancus Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 4 kjemi. Woo. Gikk ned en karakter, men så gikk det helt scheiss på denne prøva da, så er fornøyd. 2 Lenke til kommentar
EgElskarNynorsk Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Noen flere som har fått karakter? Jeg fikk 6! :-) Gratulerer Men hvor mange kjente feil hadde du? Altså, vet du noe om hvor mange feil du hadde (sånn cirka)? Lenke til kommentar
realreal Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Noen flere som har fått karakter? Jeg fikk 6! :-) Gratulerer Men hvor mange kjente feil hadde du? Altså, vet du noe om hvor mange feil du hadde (sånn cirka)? Hmm, vanskelig å si... Hadde alt rett på flervalg og del 1 i alle fall, kan være det manglet noe på forklaringer. Tror ikke jeg hadde noen feil på utregning. På den siste oppgaven regnet jeg ikke for 1L, men for den 500mL-bufferen. Vet ikke om det er rett eller galt, men trakk sikker uansett ikke så mye siden den var mulig å tolke på flere måter. Lenke til kommentar
EgElskarNynorsk Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg fikk 6❤️ Masse masse gratulerer Lenke til kommentar
abdihakin Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Jeg fikk også 6 herlig! Endret 22. juni 2015 av abdihakin Lenke til kommentar
EgElskarNynorsk Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg fikk også 6 herlig! Gratulerer 2 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg fikk 6!! 1 Lenke til kommentar
EgElskarNynorsk Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg fikk 6!! Gratulerer 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå