gulpetter Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Har sjølvstendige næringsdrivande anledning til på krevje faktura på norsk (frå ein norsk forhandlar) dersom dei ikkje kan engelsk? Kva med privatkundar? Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Det er bare å skrive eit brev der du etterlyser faktura, og samstundes gjer merksam på at du har motteki eit skriv på eit ukjent språk. Det kan vel hende dei ikkje vil ha deg som kunde for framtida, men det finst kanskje andre leverandørar? Det er ein god ide å boykotte flest mogeleg av dei som forårsakar norsk domenetap. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Boikott er vel og bra, men litt seint når produktet er allereie kjøpt og motteke. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Dersom dei ikkje vil ha meir med deg å gjere fordi du er "vanskeleg kunde", då kan du boikotte. Men klarar dei å hoste opp ei rekning på norsk, er jo saka i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå