Morten Syreng Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Gaffelskygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kul idè og fin gjennomføring. Liker egentlig gaffel serien din veldig godt . Tror jeg vil foreslå et kutt nede slik at det svarte feltet blir betydelig smalere. Er bare å skrolle siden ned og se om du liker det Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Kul idè og fin gjennomføring. Liker egentlig gaffel serien din veldig godt . Tror jeg vil foreslå et kutt nede slik at det svarte feltet blir betydelig smalere. Er bare å skrolle siden ned og se om du liker det Takk for kommentar. Det svarte feltet var noe av det jeg var mest usikker på med bildet. Jeg vurderte å beskjære det, men endte med å beholde bildet slik jeg tok det. I mine øyne fungerer det som et slags fundament som holder gaflene oppe. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Riktig så kreativt, og flott utført. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg