Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Telemarkskanalen - historiske kanalskip Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Flott og skarpt bilde. Fint komponert også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
okjo Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Flott presentert dok av nydelige båter og vakker natur, har ikke vært der så det er av interesse..go ahead Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kjempefine dok-bilder. Du må gjerne komme med mer historikk om dette. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Veldig fint bilde med god beskrivelse M v h Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Nydelig bilde - Har reist med Victoria, og det frister til gjentagelse Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Dette er en ting jeg godt kunne gjort i kombinasjon med sykkel. Fine bilder Ragnar! Bare kom med mer! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Tove, Oddmund, Rolf, Leif, Torhild, Helene. Takker hjertelig for positive kommentarer. Da ser det ut til at det blir fortsettelse i neste uke. Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 En vakker båt og en vakker reiseskildring. Vi tok denne turen for noen år siden og da var Henrik Ibsen nylig restaurert for ca. 1 mill. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 En vakker båt og en vakker reiseskildring. Vi tok denne turen for noen år siden og da var Henrik Ibsen nylig restaurert for ca. 1 mill. Vakker båt iallfall. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ja, det er sant, det er to flotte båter som ferdes i Telemarkskanalen. Har sett dem begge ligge i Dalen. Det er noen flotte og velkomponerte bilder du har tatt av disse båtene. Skarpe og fine er de også. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Ja, det er sant, det er to flotte båter som ferdes i Telemarkskanalen. Har sett dem begge ligge i Dalen. Det er noen flotte og velkomponerte bilder du har tatt av disse båtene. Skarpe og fine er de også. Mvh Torbjørn Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Flotte skarpe bilder med fine farger , liker dette godt Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Flotte skarpe bilder med fine farger , liker dette godt Takker for hyggelig kommentar. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Flott billedserie av et staselig kanalskip , har selv reist med Victoria for en del år siden . Det var en fin tur og kan anbefales. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Super bildeserie fra en kant av landet jeg aldri har vært dessverre.. Kan nesten med en gang se at bildene er tatt med Fujikamera. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Flott billedserie av et staselig kanalskip , har selv reist med Victoria for en del år siden . Det var en fin tur og kan anbefales. Mvh Alec Takk for kommentaren ! Turen, hel eller delvis anbefales. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Super bildeserie fra en kant av landet jeg aldri har vært dessverre.. Kan nesten med en gang se at bildene er tatt med Fujikamera. Mvh Fredrik Hei Fredrik, da har du noe til gode. Som du kanskje har sett, har jeg også fullformatkamera Nikon D600 som jeg bruker en del, med Xt1 er langt mer anvendelig med like god billedkvalitet, og skal en ut i terrenget så betyr vekten også en del. Så det blir til at jeg benytter Fujien i det store og hele. (Noen ganger har jeg med begge kameraene, f, eks. selskaper e.l. Det er først ved ISO fra 12800 hvor du kan ane synbar forskjell i støy) Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Så fikk vi nå endelig sett trynet på deg da. Greit å vite hvem man har med å gjøre. Jo, jeg har reist deler av Telemarkskanalen med en gammal båt, men husker ikke navnet så kan jo godt ha vært en av disse. Synes Victoria lyder noe kjent. Det ble hvertfall en del bilder både av turen som sådan og inne i noglen sluser. Har vært litt inne på å ta hele turen, men har aldri blitt noe av. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Så fikk vi nå endelig sett trynet på deg da. Greit å vite hvem man har med å gjøre. Jo, jeg har reist deler av Telemarkskanalen med en gammal båt, men husker ikke navnet så kan jo godt ha vært en av disse. Synes Victoria lyder noe kjent. Det ble hvertfall en del bilder både av turen som sådan og inne i noglen sluser. Har vært litt inne på å ta hele turen, men har aldri blitt noe av. Roar Kan tenke meg at det kan bli sparsomt med kommentarer etter at du nå har sett trynet mitt, men tok sjansen på å få med et bilde i profilen. De to båtene som trafikkerer daglig er jo ganske gamle, så jeg vil tro at dersom det ikke var innleid båt, var en av de to båtene jeg presenterer her du var om bord i. Turen kan ikke sammenlignes med en hurtigrutetur, men er allikevel så ganske spesiell. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg