Gå til innhold

Telemarkskanalen - historiske kanalskip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er sant, det er to flotte båter som ferdes i Telemarkskanalen. Har sett dem begge ligge i Dalen.

Det er noen flotte og velkomponerte bilder du har tatt av disse båtene. Skarpe og fine er de også.

Mvh Torbjørn

Takk for kommentaren !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie av et staselig kanalskip , har selv reist med Victoria for en del år siden . Det var en fin tur og kan anbefales.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Super bildeserie fra en kant av landet jeg aldri har vært dessverre..

Kan nesten med en gang se at bildene er tatt med Fujikamera.

Mvh Fredrik

Hei Fredrik, da har du noe til gode. Som du kanskje har sett, har jeg også fullformatkamera Nikon D600 som jeg bruker en del, med Xt1 er langt mer anvendelig med like god billedkvalitet, og skal en ut i terrenget så betyr vekten også en del. Så det blir til at jeg benytter Fujien i det store og hele. (Noen ganger har jeg med begge kameraene, f, eks. selskaper e.l. Det er først ved ISO fra 12800 hvor du kan ane synbar forskjell i støy)

Skj

Lenke til kommentar

Så fikk vi nå endelig sett trynet på deg da.

Greit å vite hvem man har med å gjøre.

Jo, jeg har reist deler av Telemarkskanalen med en gammal båt, men husker ikke navnet så kan jo godt ha vært en av disse. Synes Victoria lyder noe kjent. Det ble hvertfall en del bilder både av turen som sådan og inne i noglen sluser.

Har vært litt inne på å ta hele turen, men har aldri blitt noe av.

Roar

Lenke til kommentar

Så fikk vi nå endelig sett trynet på deg da.

Greit å vite hvem man har med å gjøre.

Jo, jeg har reist deler av Telemarkskanalen med en gammal båt, men husker ikke navnet så kan jo godt ha vært en av disse. Synes Victoria lyder noe kjent. Det ble hvertfall en del bilder både av turen som sådan og inne i noglen sluser.

Har vært litt inne på å ta hele turen, men har aldri blitt noe av.

Roar

Kan tenke meg at det kan bli sparsomt med kommentarer etter at du nå har sett trynet mitt, men tok sjansen på å få med et bilde i profilen. De to båtene som trafikkerer daglig er jo ganske gamle, så jeg vil tro at dersom det ikke var innleid båt, var en av de to båtene jeg presenterer her du var om bord i. Turen kan ikke sammenlignes med en hurtigrutetur, men er allikevel så ganske spesiell.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...