DoffeN92 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Fiskebåt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Flott bilde med en rolig og harmonisk fargepalett. Fin diagonal komposisjon. Utsnittet kler motivet veldig bra, men personlig ville jeg kutte litt av toppen og få vekk den lyse stripen helt øverst. En liten detalj som irriterer meg bittelitt er plastikdunken med den gule korken som stikker ut av lasterommet. Den tror jeg med fordel kunne gå i svart. Men uansett, et veldig tiltalende bilde på alle måter. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Et bilde i toppklasse. Komposisjonen, fargene i vannet, med overgangen fra lys blå øverst til mørke blå nederst, speilingen, tauet, ja alt ved bildet egentlig. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
DoffeN92 Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Flott bilde med en rolig og harmonisk fargepalett. Fin diagonal komposisjon. Utsnittet kler motivet veldig bra, men personlig ville jeg kutte litt av toppen og få vekk den lyse stripen helt øverst. En liten detalj som irriterer meg bittelitt er plastikdunken med den gule korken som stikker ut av lasterommet. Den tror jeg med fordel kunne gå i svart. Men uansett, et veldig tiltalende bilde på alle måter. Ny versjon, tusen takk for tips Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ny versjon, tusen takk for tips Bare hyggelig! V2 er knallfint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg